Victoria Beckham u donjem rublju: Imam puno mlohave kože oko trbuha

Victoria Beckham u donjem rublju: Imam puno mlohave kože oko trbuha

VICTORIA BECKHAM ponovno je pokazala svoju tanašnu liniju u kampanji za donje rublje Emporio Armani, što zapravo čudi s obzirom da je nerijetko izjavljivala da je jako sramežljiva. Budući da bivša članice grupe Spice Girls strašno pati zbog kritika javnosti, tamno našminkanih očiju i podignute kose, njezin šest metara visok plakat nije uspio otkriti niti jednu fizičku manu.

Fotografirali su je slavni modni fotografi Mert Alas i Marcus Piggott

"Imam toliko 'mlohave' kože oko trbuha i grozan ožiljak od carskog reza", bile su samo neke od izjava koje je pjevačica davala u zadnji nekoliko godina. Međutim, niti jedna od tih mana nije vidljiva na plakatu, što zapravo i ne čudi, budući da se zna koliku ulogu u svemu tome ima dobra rasvjeta te pogotovo neizbježni Photoshop.

Mert Alas i Marcus Piggott su dvojica proslavljenih modnih fotografa koji su zaslužni za cijelu kampanju, čija se vrijednost procjenjuje na 32 milijuna funti. 

Majka trojice sinova: Brooklyna, Romea i Cruza, vrlo je samouvjereno promovirala kampanju koja je jučer održana u New Yorku. Odjevena u tajice sa Swarowski kristalima, crni sako te razbarušene kose, pjevačica je pozirala fotografima, dok je u pozadini bio tek otkriveni, crno-bijeli plakat Victorije u donjem rublju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U ugovoru je naznačeno kako Victoria mora redovno odlaziti u teretanu

Navodno je u ugovoru naznačeno kako Victoria mora početi vježbati, kako bi joj se tijelo zategnulo, jer je godinama zanemarivala teretanu. "Ako će fotografija na plakatu prikazivati samo moje gaćice i grudnjak, onda definitivno moram izgledati što je bolje moguće", rekla je Victoria.

Slavni par Victoria i David Beckham snimili su i zajedničku reklamu za donje rublje iste modne kuće još u siječnju 2009. godine, a nedavno je najavljeno kako će David lansirati jesensko-zimsku liniju sportske odjeće u suradnji s Adidasom.  

"David Beckham u donjem rublju, što će vam bolje od toga", rekla je Victoria. Bez obzira što doslovce "plivaju" u novcu, zarada ostvarena od Victorijine kampanje ne može se mijeriti sa 5,1 milijuna kuna koje njezin suprug zaradi od ponedjeljka do ponedjeljka, kao najbolje plaćeni sportaš današnjice.

Ž.P.
Foto: JPL

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara