Više snage za Nissanov bolid

NAJATRAKTIVNIJI Nissanov model na europskom tržištu prolazi kroz svoj prvi redizajn. Ušminkavanje prati osjetno snažniji motor, 350Z sada raspolaže s preko 300 "konja".

Nissanov sportski model je na tržištu pune dvije godine, pa je pravo vrijeme za prvi redizajn. Naravno, osvježeni model ne donosi drastične novosti, već se radi o tzv. zatezanju bora.


Klikom na fotografiju možete vidjeti istu uvećanih dimenzija

S obzirom da se radi o automobilu čija je glavna namjena užitak u vožnji, naglasak je stavljen na modifikacije mehaničke prirode. Preciznije, radi se o pogonskom stroju koji u novoj modelskoj godini raspolaže s većom snagom, a time i boljim performansama.

3.5 V6 razvija maksimalnu snagu od 301 KS (+21 KS) pri 6.400 o/min i 363 Nm (+10 Nm). Također, Nissan skreće pozornost na dvije bitne činjenice. Kao prvo, motor nije optimiziran "čipiranjem" već su provedene mehaničke modifikacije, i to usisa, bregaste osovine, a ugrađeni su i novi ventili te je optimizirana kontrola rada ispušnih ventila. Većina pomičnih dijelova motora ima novu formu što se odrazilo na manjoj ukupnoj masi, ali i manjim silama trenja.


Klikom na fotografiju možete vidjeti istu uvećanih dimenzija

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Nadalje, osim većeg zakretnog momenta, krivulja isporuke je puno povoljnija, pa motor pruža maksimum u širem rasponu, a ne posustaje ni pri vrlo visokim okretajima. Primjera radi, pri 7.000 o/min u trećem stupnju prijenosa brzina iznosi 150 km/h (prije 142 km/h). Sve to dovelo je do boljih performansi. 350Z sada postiže 100 km/h za 5,8 sekundi (prije 5,9 s), dok je toples izdanju pola sekunde sporiji.

Što se tiče podvozja samo je jedna novost. Tiče se upravljačkog sustava koji je opremljen progresivnim servo upravljačem čiji prijenosni omjer se mijenja proporcionalno brzini kretanja vozila.

Tek će pravi zaljubljenici moći uočiti dizajnerske novosti. Prednji kraj je blago modificiran u cilju povećanja agresivnosti, dok stražnja svjetla koriste LED tehnologiju. Kupci će od ožujka imati na raspolaganju dvije nove boje vanjštine, novu nijansu srebrne (universal silver) i crnu metalik.


Klikom na fotografiju možete vidjeti istu uvećanih dimenzija

Putnički prostor obnovljen je u skladu s višim ergonomskim standardima, a mjestimice su ugrađeni još kvalitetniji materijali. Proizvođač naglašava da novi 350Z profitira i na području prostranosti, dok je u pogledu opreme glavna novost navigacijaski sustav i Bluetooth telefonska instalacija.

Nissan je do sada u svijetu prodao preko 160.000 primjeraka modela 350Z, čime je pretekao uspjeh prethodnika (300ZX) koji je na tržištu bio prisutan čak jedanaest godina. Na europskom tlu 350Z je našao put do 12.500 kupaca, čemu valja pridodati još 2.500 vlasnika roadster izvedbe.

Obnovljeni 350Z nudit će se na njemačkom tržištu po cijeni od 36.400 eura, dok će za roadster izvedbu biti potrebno izdvojiti 39.090 eura.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara