Žali se: Influencerica s dva milijuna pratitelja nije uspjela prodati 36 majica

Žali se: Influencerica s dva milijuna pratitelja nije uspjela prodati 36 majica
Foto: Instagram

BITI influencer nije baš lak posao - morate konstantno komunicirati s pratiteljima, objavljivati zanimljiv i atraktivan sadržaj, uvijek biti dostupni i pratiti promjene algoritama na društvenim mrežama. Ipak, ponekad se čini da svi oni rade iste, ne tako zahtjevne "poslove", poput putovanja i poziranja na bajkovitim destinacijama, te da ih zanimaju iste stvari kao i njihovu konkurenciju.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli arii (@arii)

No influenceri imaju jedan zadatak, a to je utjecati na druge ljude, a ponekad ni onima s nekoliko milijuna pratitelja to ne uspijeva. Jedna od njih je i influencerica koja se na društvenim mrežama predstavlja kao Arii. Njen profil na Instagramu prati čak 2,6 milijuna ljudi. Iako ima toliko sljedbenika, Arii nije uspjela prodati samo 36 majica koje bi joj osigurale pokretanje vlastite internetske trgovine s odjećom.

18-godišnjakinja je svoj problem podijelila u objavi koja je postala predmet rasprave na Twitteru, a nakon toga ju je obrisala. Objasnila je da tvrtka za proizvodnju odjeće s kojom surađuje ima određena pravila oko prve prodaje, što uključuje prodaju najmanje 36 komada iz linije.

"Slama mi se srce što ovo moram napisati. Kao što znate, pokrenula sam vlastiti brend. Dala sam svoje srce u to i organizirala sve. Nažalost, tvrtka s kojom radim temelji se na prvoj prodaji. Da bi naručili i napravili moje proizvode (ali i da bih nastavila raditi s njima), moram prodati najmanje 36 komada (znajući da sam već postala prilično irelevantna, odmah sam shvatila da će to biti teško).

Dobivala sam odličan feedback od ljudi koji su tvrdili da im se sviđa moja odjeća te da su je htjeli kupiti. Ipak, nitko nije održao svoju riječ pa sada tvrtka neće moći isporučiti ni naružbe ljudima koji su zapravo kupili to sr*nje. To mi slama srce", napisala je Arii.

Njen slučaj pokrenuo je raspravu tviteraša koji su u svojim objavama objašnjavali u čemu je Ariin problem. Tako su pokušali ukazati na to da je za influencere presudno poznavati svog potrošača. "Istina je da njeni pratitelji nisu njeni kupci. Znati prepoznati tko će zapravo kupovati od tebe je ključna lekcija", napisala je jedna korisnica.

"Kada povrtite njen Instagram, čini se da ona nije imala pravi brend, već je samo objavljivala svoje slatke fotografije. Nije bilo videa, komedije, ničeg inspirirajućeg. Mislim da je zamijenila pojam brenda s tim što se ljudima sviđa njena estetika", dodala je druga žena.

Curama se pridružio i jedan tip sa svojim komentarom: "Usporedite njen profil s njenom linijom. Estetski nisu ni blizu jedno drugome. Ako ne možete zamisliti nju u toj odjeći, kako biste mogli zamisliti njene pratitelje?"

Komentari su se nastavili nizati, a Twitter rasprava rezultirala je marketinškim savjetima i trikovima. Ipak, među onima koji su isticali Ariine pogreške, bilo je i onih koji su pretpostavili da je njezina objava o neuspjelom poslu samo marketinški trik, s obzirom na to da ju je obrisala, a među pratiteljima izazvala sažaljenje.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara