Ublažite porođajnu bol

Foto: Shutterstock

BOL je vjerojatno dio vezan uz porod koji najviše plaši buduće mame, posebno one koje rađaju prvi put. Kako malo koja žena rodi odmah čim dobije trudove, dobro je ne žuriti u bolnicu, nego si uzeti vremena za psihičku pripremu za ono što vas očekuje. Kako bi si olakšali bol koju trudovi nose sa sobom, donosimo vam deset savjeta koji vam mogu pomoći.

1. Masaža je uvijek dobra za opuštanje i ublažavanje boli. Zamolite partnera da vas izmasira, a masažno ulje lavande ili jasmina biti će izvrstan izbor.
 
2. Stavite tri teniske loptice u čarapu i neka vam ih partner kotrlja po leđima. Tako ćete ukloniti napetost i umanjiti bol.
 
3. Napunite čarapu nekuhanom rižom i stavite je u mikrovalnu na jednu minutu. Tako zagrijanu položite na trbuh.
 
4. Uzmite loptu za pilates i sjedite na njoj raširenih nogu kako bi smanjili opterećenje zdjelice, ali i bol.
 
5. Napunite gumenu rukavicu samljevenim ledom i položite na donji dio leđa kako bi ublažili bol. Nikako ne stavljajte hladne obloge na trbuh.
 
Tekst se nastavlja ispod oglasa
6. Ako možete, stojte uspravno i krećite se. Dozvolite gravitaciji da pomogne kod spuštanja djeteta u porođajni kanal i bržeg poroda. 
 
7. Umanjite bol tako što ćete pritiskati točku na dlanu, između palca i kažiprsta. Ovo nemojte raditi prije nego porod počne, jer bi mogli potaknuti trudove. 
 
8. Prigušite svjetla i upalite omiljenu glazbu za puštanje. Stvorite mirni kutak u kojem ćete se moći psihički pripremiti za porod.
 
9. Ponesite sa sobom omiljenu fotografiju ili nešto drugo na što ćete se fokusirati kako bi skrenuli misli s bolnih trudova.
 
10. Duboko dišite. Udah-izdah. Vaša beba samo što nije stigla. 
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara