Automobilska industrija okreće se homoseksualcima
JAGUAR, iznimno cijenjena automobilska marka u SAD-u uskoro bi mogla postati zaštitni znak homoseksualnog pokreta. Snažna reklamna kampanja startati će početkom godine i već sada je poznato podići mnogo prašine.
Američki ogranak startati će kampanjom u svim važnijim časopisima sa homo predznakom. Tako će se na reklami za model X-Type nalaziti poruka «Care for a Partner?» što bi u doslovnom prijevodu značilo: «Želite li partnera?».
Kako je Jaguar došao na ovu, na prvi pogled, originalnu ideju? Vrlo jednostavno, iza svega stoji Ford, dugogodišnji vlasnik Jaguara. U Fordu su uočili velike mogućnosti ovog tržišta i izračunali da je vrijedno oko 450 milijuna USD godišnje.
Pitanje je samo kako će reagirati dosadašnja vjerna klijentela.
Naime, Jaguare redovito biraju imućniji pojedinci, neskloni trendovima, koji najviše drže do svog imidža. Najčešće je riječ o konzervativno odgojenim poslovnim ljudima, doktorima, koji nemaju previše tolerancije spram homo-pokreta.
>>> Automobilska industrija okreće se homoseksualcima (2)
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati