Dizelski Motor za Opel Tigru
NAJNOVIJI Opelov model i jedan od najatraktivnijih noviteta u posljednje vrijeme, Tigra Twin Top, dobiva dizelsku inačicu. Novi motor će zasigurno utjecati na rast prodaje, ali i stvaranje novog trenda zahvaljući kojem mali “sportaši” više neće biti zakinuti za dizelsku opciju.
U slučaju Tigre odabir je pao na provjereni 1.3 CDTI dizelski motor, koji se trenutno ugrađuje u nekoliko GM-ovih modela, među kojima su Opelovi Agila i Corsa, te Fiat Panda. Po mnogima, jedan od najboljih dizelskih motora u segmentu, razvija 51 kW /(70 KS) maksimalne snage pri 4.000 o/min, uz 170 Nm okretnog momenta dostupnog u rasponu od 1.750 do 2.500 o/min. Četiri-ventilska tehnologija, sustav višestupanjskog ubrizgavanja i brojna moderna tehnološka rješenja čine omogućuju uglađeni rad i nisku razinu buke. Stoga je sasvim logičan odabir ove motorizacije za automobil s pomičnim krovom.
Performanse su daleko od sportskih, ali s obzirom na snagu motora i masu vozila sasvim pristojne. 15.5 sekundi za ubrzanje do 100 km/h i 167 km/h maksimalne brzine ne obećavaju puno užitka za upravlječem dizelske Tigre, ali to i nije njena osnovna namjena. Naglasak je stavljen na potrošnju, a ona je u ovom slučaju minimalna. Tigra 1.3 CDTI na otvorenoj cesti troši svega 3.9, u gradu 5.8, dok deklarirani prosjek iznosi 4.6 l/100 km.
Cijena za hrvatsko tržište još nije formirana, a model u Njemačkoj oko 18 tisuća eura.
Druga novost u ponudi Opelovog roadstera je serijska isporuka sportskog podvozja za najsnažniju izvedbu pokretanu 1.8-litrenim benzincem od 125 KS. Time su poboljšana voznodinamička svojstva, što uključuje bolju upravljivost i držanje ceste, te iole izravniji upravljač. Nova šasija posjeduje pojačane stabilizatore sprijeda, te blago modificirani stražnji dio.
Opel Tigra TT je nositelj titule "Cabrio of the Year 2004", a na tržištu Zapadne Europe je pravi hit, što potvrđuje više od 15.000 zaprimljenih narudžbi.
Miljenko Nikolić
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati