Omiljeni spot iz osamdesetih dostigao milijardu pregleda na YouTubeu
Tekst se nastavlja ispod oglasa
PJESMU je objavio norveški pop trio A-ha 1985., a na YouTube je postavljena u siječnju 2010. Ove godine spot je imao oko 480.000 pregleda dnevno, rekli su iz YouTubea za CNN.
Bend je objavio dobre vijesti na svom Twitter računu, s novom majicom kojom će biti obilježen ovaj događaj.
Ovaj spot dobio je 1986. godine šest nagrada MTV Music Awards i bio je nominiran za omiljeni pop/rock spot na American Music Awardsu.
Jedini drugi spot iz osamdesetih koji je dostigao milijardu pregleda je spot benda Guns N 'Roses "Sweet Child O' Mine", koji se na YouTubeu prikazuje od Božića 2009. godine.
Ako ste zaboravili ovaj spot grupe A-ha ili ga do sada još niste vidjeli, evo prilike:
Ovo je .
Homepage nacije.
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Stiže fiskalizacija 2.0: Poduzetnici paničare zbog e-računa, evo što trebate znati
Posao od 3 minute koštat će vas 50 eura. Pogledajte nevjerojatne cijene majstora
Ovo je jedna od najboljih stvari koju možeš napraviti za sebe u 2026.
Nova društvena igra za djecu je hit, mogla bi biti super poklon pod borom
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Stiže fiskalizacija 2.0: Poduzetnici paničare zbog e-računa, evo što trebate znati
Posao od 3 minute koštat će vas 50 eura. Pogledajte nevjerojatne cijene majstora
Ovo je jedna od najboljih stvari koju možeš napraviti za sebe u 2026.