Otkrivene nove dobrobiti čokolade zbog kojih ćete je još više voljeti
Ilustracija: 123rf
LJUDI koji jedu čokoladu barem jednom tjedno bili su bolji na testovima kognitivnih sposobnosti od onih koji rijetko u njoj uživaju, pokazala je nova studija koju su proveli znanstvenici sa Sveučilišta u Maineu, Sveučilišta Južne Australije i Luksemburškog instituta za zdravlje.
U studiji, objavljenoj u časopisu Appetite, sudjelovalo je 968 ljudi u dobi od 23 do 98 godina, objavljeno je na portalu Science Direct.
Znanstvenici vjeruju da bi redovito uzimanje kakao flavanola moglo biti jedan od nekoliko čimbenika koji objašnjavaju kognitivne dobrobiti koje pruža čokolada.
Također kažu da su rizici od povišenog krvnog tlaka i dijabetesa tipa 2 niži kod onih koji redovito konzumiraju čokoladu.
Znanstvenici su zaključili da će buduća istraživanja dati daljnje uvide u povezanost čokolade bogate kakao flavanolima i neuropsihološkog zdravlja te u mehanizme koji ih povezuju. Oni smatraju da će u budućim studijama biti važno istražiti optimalne količine za kratke i dugoročnije učinke.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Što povezuje Lexus i legendarnog Ponyja?
Tko je ovo jeo na plaži kao dijete, odmah će znati zašto smo završili u Kauflandu
Ljetovanje se u sekundi može pretvoriti u gnjavažu. Ovako si olakšajte
Svi smo ih spremali, a onda zaboravili. Jeste li voljeli ova jela?
Osiguranje otvaramo samo kad gori. Ovaj hrvatski tim pokušava to promijeniti
Mogu li se kolica za kupnju do vrha napuniti za 30-ak eura? Mogu, evo i kako
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Što povezuje Lexus i legendarnog Ponyja?
Tko je ovo jeo na plaži kao dijete, odmah će znati zašto smo završili u Kauflandu
Ljetovanje se u sekundi može pretvoriti u gnjavažu. Ovako si olakšajte
Svi smo ih spremali, a onda zaboravili. Jeste li voljeli ova jela?
Osiguranje otvaramo samo kad gori. Ovaj hrvatski tim pokušava to promijeniti