Nova potrošačka prava: HAKOM preuzima zaštitu korisnika usluga željezničkog prijevoza
Foto: scx.hu
ZAŠTITA putnika i to korisnika usluga željezničkog prijevoza, novi je segment zaštite potrošača kojim će se baviti Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM).
Prigovore putnika na odluke željezničkog prijevoznika rješavat će HAKOM-ovo Povjerenstvo, koje će biti sastavljeno od predstavnika stručne službe i predstavnika udruga za zaštitu potrošača, priopćili su iz Agencije.
Rješavanje sporova između korisnika i davatelja željezničkih usluga
Ovog ponedjeljka, 11. svibnja 2015. HAKOM je donio novi Pravilnik o načinu rada povjerenstva za zaštitu prava korisnika, a novi Pravilnik, uz već postojeću zaštitu korisnika telekomunikacijskih usluga i korisnika poštanskih usluga, na temelju Zakona o regulaciji tržišta željezničkih usluga i članka 25. Stavka 1. Zakona o zaštiti potrošača, regulira i rješavanje sporova između korisnika i davatelja usluga željezničkog prijevoza.
Povjerenstvo će na temelju prikupljenih podataka, dokumentacije i očitovanja, utvrđivati činjenice i okolnosti za svaki pojedini slučaj te u skladu sa zakonima i općim aktima podnositi HAKOM-u prijedlog odnosno mišljenje o rješenju spora i prigovora.
Na temelju prijedloga, odnosno mišljenja Povjerenstva, HAKOM će odlučivati o sporu i prigovoru na transparentan, objektivan i nediskriminirajući način i to u roku od 60 dana za rješavanje prigovora putnika, zaključuje se u priopćenju.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati