HRT objavio gledanost debate
SUČELJAVANJE kandidata za predsjednika Republike Hrvatske, koje je Hrvatska radiotelevizija jučer izravno prenosila, bilo je najgledaniji sadržaj na svim televizijama, pokazuju podaci o gledanosti tvrtke All eyes on screens (bivši AdScanner), prenosi HRT.
Sučeljavanje je pratilo 21,07 posto AMR-a (Average Minute Rating ili prosječan broj kućanstava koji su vidjeli specifični programski sadržaj), što ga čini najgledanijim od svih promatranih sadržaja koje je obuhvatilo istraživanje o gledanosti.
Također, prijenos sučeljavanja ostvario je i izuzetno visok udio u gledanosti (SHR) od 44,48 posto, što znači da ga je gledalo blizu polovice svih onih koji su u tom trenutku bili pred svojim malim ekranima.
"HRT kao javni servis organizirao je jedino sučeljavanje kandidata uoči drugog kruga izbora koji se održavaju u nedjelju 12. siječnja, a voditelji su bili Zrinka Grancarić i Branko Nađvinski.
Među pet najgledanijih sadržaja tijekom jučerašnjeg dana bio je i središnji Dnevnik HTV-a kojega je gledalo 9,9 posto AMR-a, uz SHR od 24,23 posto.
Prijenos sučeljavanja pratio se također i preko HRT-ovih nelinearnih kanala pa je tako prijenos putem HRT-ova YouTube kanala imao više od 167.000 pregleda, kao i 1800 likeova i 1400 komentara te je prvi na trendingu", stoji u priopćenju HRT-a.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Morate darovati poklon nekome i iznenaditi ga u zadnji tren? S ovim nema greške
Za vrijeme blagdana uvijek shvatimo da nam treba ovih pet stvari. Sada su na popustu
Što kupiti djeci u zadnji čas? Imamo dvije odlične ideje
Sir, naresci, bakalar, vino... Sve je na brutalnom popustu do kraja tjedna, evo gdje
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Morate darovati poklon nekome i iznenaditi ga u zadnji tren? S ovim nema greške
Za vrijeme blagdana uvijek shvatimo da nam treba ovih pet stvari. Sada su na popustu
Što kupiti djeci u zadnji čas? Imamo dvije odlične ideje