Jedna naranča na dan može spriječiti razvoj nekih karcinoma
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Vladina glavna istraživačka skupina, Organizacija za znanstvena i industrijska istraživanja Commonwealtha (CSIRO), otkrila je da konzumacija citrusa može smanjiti rizik od pojave karcinoma usne šupljine, grkljana i želuca do 50 posto.
Jedan dodatan obrok citrusnog voća na dan, uz pet preporučenih dnevnih obroka voća i povrća, također bi mogao smanjiti rizik od moždane kapi za 19 posto.
"Citrusno voće... štiti organizam pomoću antioksidanata i jačanjem imuniteta, zaustavljajući rast tumora i normalizirajući stanice tumora", rekla je znanstvenica CSIRO-a Katrine Baghurst.
Baghurst je rekla da u usporedbi s ostalim voćem naranče imaju najvišu razinu antioksidanata, s više od 170 različitih biljnih tvari, uključujući više od 60 flavonoida koji djeluju prpotuupalno i koče razvoj tumora i stvaranje krvnih ugrušaka.
(Hina) kga dgk
Ovo je .
Homepage nacije.
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Što povezuje Lexus i legendarnog Ponyja?
Kako su im čepovi boca donijeli nagradu od 10.000 eura: "Nismo vjerovali"
Ovo je budućnost AI tehnologije koju su potvrdili iz OpenAia: Evo što će sve moći
Koliko je vaš pas spreman za ljeto? Provjerite u sedam pitanja
Pronašli smo stvari za svako kućanstvo na velikom popustu. Pogledajte
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Što povezuje Lexus i legendarnog Ponyja?
Kako su im čepovi boca donijeli nagradu od 10.000 eura: "Nismo vjerovali"
Ovo je budućnost AI tehnologije koju su potvrdili iz OpenAia: Evo što će sve moći
Koliko je vaš pas spreman za ljeto? Provjerite u sedam pitanja