Slovenska "Kolinska" lani povećala prodaju za 12 posto
Tekst se nastavlja ispod oglasa
SLOVENSKA prehrambena grupa "Kolinska" iz Ljubljane u prošloj je godini prihode iz prodaje povećala za 12 posto, na 570 milijuna kuna, objavljeno je u četvrtak.
Čisti je profit povećan za tri posto, izjavio je na konferenciji za novinare predsjednik uprave Lojze Deželak.
Prinos kapitala iznosio je 7 posto, a za dvije ga godine namjeravamo povećati na devet posto, ustvrdio je Deželak.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
70 posto prihoda Kolinska ostvaruje na domaćem tržištu, ali se svojim programom majoneza, dječje hrane i pića namjerava širiti i na strana tržišta, osobito u jugoistočnoj Europi i Ruskoj Federaciji.
Kolinska je tako nedavno kupila 75 posto dionica Palanačkog kiseljaka, proizvođača mineralne vode u Srbiji, a očekuje i povrat svoje nekadašnje imovine u toj državi.
Čisti je profit povećan za tri posto, izjavio je na konferenciji za novinare predsjednik uprave Lojze Deželak.
Prinos kapitala iznosio je 7 posto, a za dvije ga godine namjeravamo povećati na devet posto, ustvrdio je Deželak.
70 posto prihoda Kolinska ostvaruje na domaćem tržištu, ali se svojim programom majoneza, dječje hrane i pića namjerava širiti i na strana tržišta, osobito u jugoistočnoj Europi i Ruskoj Federaciji.
Kolinska je tako nedavno kupila 75 posto dionica Palanačkog kiseljaka, proizvođača mineralne vode u Srbiji, a očekuje i povrat svoje nekadašnje imovine u toj državi.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati