Brazilac zaljubljen u Hrvaticu, Pedro Soltz, oduzima dah u novoj kampanji branda Galileo!

Brazilac zaljubljen u Hrvaticu, Pedro Soltz, oduzima dah u novoj kampanji branda Galileo!

Foto: Šime Eškinja

PREDIVAN Brazilac Pedro Soltz u samo nekoliko dana zaludio je Hrvatsku. A i ona njega!

Zanosni Pedro ovdje se našao zbog posla, ali i ljubavi. Naime, snimio je atraktivnu kampanju za hrvatski brand Galileo, čiji nam billboardi privlače pažnju kamo god da krenemo, a u Hrvatskoj su mu i supruga i dijete.

"Hrvatska je moj drugi dom. Ovdje je moja supruga Iris Cekuš i naša kćerka s kojima uživam u Vašoj prekrasnoj zemlji!", izjavio je zgodni maneken. Dobrodošao, Pedro!



Nove kampanje, koju je snimio naš fotograf s pariškom adresom Šime Eškinja, ne bi se posramili ni svjetski brandovi, a Galileu daje novu svježinu i snagu. Kolekcija je progresivna i moderna, te predstavlja suvremenog muškarca.



Markantni Pedro Soltz zamijenio je Vedrana Ćorluku u novoj kampanji branda Galileo. Osluškujući potrebe i želje suvremenog muškarca Galileo stalno radi na dizajnu i kvaliteti svojih proizvoda. Kolekcija predstavlja bazične komade poput odijela, košulje i sakoa. Imati dobro muško odijelo glavni je prioritet svakog muškarca i upravo u novoj kolekciji, koju predstavlja Pedro, Galileo pruža najbolji izbor.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Iako se Galileo može okarakterizirati kao brand poslovne mode, on u svom portfelju nudi mušku modu za svaku prigodu. Upravo današnji muškarci zbog svog ubrzanog tempa i načina života streme odjeći koja ide u korak sa svjetskim modnim trendovima, a koja je u najboljem omjeru cijene i kvalitete.

Istina da muška moda nije bogata kao ženska, ali upravo stoga muškarci zahtijevaju najbolje komade odjeće u svom ormaru.

Pedro Soltz bio je zaštitno lice kampanja za brandove Gillette, L'OREAL, Head & Shoulders, Lavazza, Barilla... Osim toga surađivao je s dizajnerima kao što su Armani, Dolce&Gabbana, Versace, Lacoste, Zegna; te imao čast raditi s vrhunskim fotografima, kao npr.: Annie Leibovitz i Mert Alas & Marcus Piggott. Kampanja za Galileo njegov je ulaz na hrvatsko tržište.

«Prepoznao sam se u odjeći brenda Galileo. Dizajn i kvaliteta su u toku sa svjetskim trendovima i drago mi je da mogu predstavljati ovakav hrvatski brend. Za sebe sam već pronašao nekoliko komada koji će biti moj svakodnevni izbor!» - izjavio je Pedro Soltz.



Možda odijelo zaista ne čini čovjeka, ali lijepo odijelo na Vama zasigurno neće proći neopaženo, budite drugačiji – nosite Galileo.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara