Maca Uma zvijezda je nove modne kampanje branda Boudoir

Maca Uma zvijezda je nove modne kampanje branda Boudoir

Foto: Mladen Šarić

BOUDOIRKE su nam ponovno pripremile očaravajuću kampanju u kojoj, uz haljine i pripadajuće šešire s prepoznatljivim boudoirovskim potpisom, glavnu ulogu igra mala crna mačka Uma, štićenica Prave šape.
 
Mačke slove kao neovisna, temperamentna, mudra, svojeglava, elegantna, profinjena bića koja nas očaravaju ljepotom i maznošću, dok nas istovremeno vrebaju pogledom i oštrim kandžicama ako ih naljutimo ili nije po njihovom.

Uvjerene kako mačji osebujan temperament uvelike preslikava karakter žene, sestre Martina Čičko Karapetrić i Morana Saračević, poznatije kao modni dvojac Boudoir, kreirale su još jednu bajkovitu kolekciju haljina i šešira naziva Divided Bipolar Cat Disorder u bijeloj i crnoj varijanti

"Mačke su iznimne životinje i vrlo lako nalazimo inspiraciju u njihovoj ljepoti i osebujnosti karaktera. Upravo one su nam bile inspiracija za kampanju koju smo nazvale Divided Bipolar Cat Disorder. Haljine smo izradile u bijeloj i crnoj varijanti simbolično ukazujući na dvije strane osobnosti, na dva raspoloženja, dva lica žene. Bijela simbolizira nježniju i mazniju stranu, dok je crna simbol temperamentnosti i odlučnosti. Uz haljine smo izradile i šešire ukrašene šljokicama i baršunom, nosive uz ove haljine ili neke iz naših ranijih kolekcija", ispričala je Martina Čičko Karapetrić.

I ovaj put, kampanju je svojim objektivom ovjekovječio najcjenjeniji hrvatski modni fotograf Mladen Šarić s kojim Boudoirke surađuju desetu godinu zaredom. Make up potpisuje Saša Joković, a za frizuru je zaslužna Milena Maršić iz frizerskog salona Glamour. Modeli i ove kampanje su Larisa i Iris iz agencije Colors Model Management.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara