Make - up kolekcija Generation Q bori se protiv diskriminacije o godinama
Foto: Illamasqua
KOZMETIČKA industrija puna je predrasuda o dobi pa tako u poslijednjih nekoliko godina jako mlade djevojke reklamiraju anti-age kreme, no jedan je poznati brand odlučio tome stati na kraj.
Otkačeni kozmetički brand Illamasqua predstavio je svoju najnoviju propagandnu kampanju pod nazivom "Generation Q " u kojoj ulogu nisu dobile samo mlade ljepotice besprijekorne puti.
Generation Q je slavlje stvarne ljepote: bez granica i zabrana, bez godina. To je deklaracija da ljepota nije ekskluzivna.
"Generation Q – is generation YOU. Ona je što su Vam rekli da ne radite; Ona je kako Vi vidite svoje istinsko ja. Ona je i stara i mlada. Ona je što znate i što ste znali. Ona je što osjećate i što je iskonski Vaše.", izjavio je Alex Box, kreativni direktor Illamasque.
"Illamasqua je šminka za Vaše stanje svijesti. I to je razlog zašto svi Generation Q modeli nisu modeli, već obožavateljišminke, sa stvarnim životima i stvarnim osjećajem svoje ljepote. Budućnost ljepote se mijenja i Illamasqua je glas nove generacije Generation Q – gdje ljepota ne poznaje godine.", kažu glasnogovornici ovog brenda.
Svi proizvodi i nijanse u Generation Q kolekciji kreirane su i izabrane ne poštujući godine, rasu, spol i seksualnu preferenciju kako bi omogućile svima da izraze svoj alter ego.
Pogledajte kako je nastala ova zanimljiva kampanja:
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati