Najveći muški seks strah

Najveći muški seks strah

Foto: Crystals

AKO ste znatiželjni i želite znati koji je, čitajte dalje...

Cosmo je napravio ispitivanje sa stotinama frajera u dobi od 18 do 34 godine, slobodnima i zauzetima, o njihovim najvećim seksualnim strahovima, a najvažniji strah je uvijek bio isti. Objašnjavamo vam kako ovaj strah može utjecati na njegove vještine i što vi možete učiniti kako biste pomogli!

Koji je?
 
Dakle, čini se da muškarce ni upola toliko ne brinu njihovi (ne)vješti potezi ili veličina penisa koliko jedna jedina stvar - preuranjena ejakulacija. Sama pomisao na nju ih izluđuje! Zamislite situaciju kada se spremate na početku dana, a vaša vas kosa apsolutno ne sluša. I tu je jedan pramen koji nikako da se uklopi u priču i koji iznova i iznova pola sata popravljate dok se na kraju ne raspadne cijela frizura. E pa naša frustracija nakon takve situacije je veoma slična njihovoj zbog preuranjene ejakulacije.
 
Muškarci se doista fiksiraju na izbjegavanje preranog svršetka tijekom seksa. Umjesto da se fokusiraju na to koliko je dobra stvar što su s vama u krevetu, oni se opterećuju mogućnošću preuranjene ejakulacije zbog čega znatno opadaju njihove vještine i sposobnosti. Upravo razmišljanje o pogrešci može biti okidač za gubitak kontrole. To je svakako zanimljiv i ironičan krug - da će se ono u seksu čega se muškarci najviše boje dogoditi upravo zato što razmišljaju o tome.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
 
Što učiniti?
 
Najbolji način za pomaganje u ovakvim situacijama je da se potrudite da vaš frajer izdrži što dulje, a to ćete najbolje postići ako ćete ukrasti njegovu pozornost i potpuno ga dekoncentrirati. A u tome vam mogu pomoći 3 jednostavna trika. Kao prvo, tijekom seksa lagano masirajte njegova leđa, ramena i glavu, jer ovakvo ponašanje muškarcima znači potvrdu da je sve u redu pa će svakako biti manje nervozan. Drugo, svako malo uspostavite kontakt očima i gledajte ga nekoliko sekundi. Ovo je jedan od najboljih pokazatelja intimnosti pa je dobro da ga pogledima podsjećate na ono što imate. I treće, kažite mu kako se osjećate pri kojem pokretu. Ako vas na primjer jako pali kada vam gricka bradavice, recite mu to. Upravo će zbog vaših obavještavanja biti više usredotočen na svoje pokrete i postupke, nego na svoje misli i strahove!
 
Izvor: Cosmopolitan
 
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara