Niski udarci: Make up kompanije igraju na emotivnu kartu kako bi povećale prodaju proizvoda

Niski udarci: Make up kompanije igraju na emotivnu kartu kako bi povećale prodaju proizvoda

Foto: Tom Ford

ŽENE će prije kupiti ruž za usne ako sadrži naziv hrane ili asocira ne seks. To je zaključak profesorice Debre Merskin sa sveučilišta u Oregonu koja je analizirala 1722 različita imena ruževa poznatih makeup tvrtki kao što su MAC i Clinique.

Imena poput "Get In My Pants Pink" ili "Fuchsia Fried Chicken" proizvodi su koji su na tržištu pri vrhu prodajne liste. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Mnoge se kozmetičke kuće pri davanju imena proizvodima često referiraju na hranu, posebice na deserte i napitke koje žene emotivno priželjkuju. "Sve dok nisam naišla na 'Scotch and Ice Cream Sandwich' nijanse ruževa, bila sam skeptična. Također, postoji 17 nijansi ruževa koji su imena dobili po pticama i ostalim životinjama.", tvrdi Merskin.

Moramo priznati da na takva imena nismo naišli, no možda bi naziv mogao glasiti poput "Groovy Lion" ili "Sexy Hippopotamus"? U svakom slučaju se ne čudimo što marketinški stručnjaci igraju na kartu naših emocija i ljubavi prema hrani!

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara