Novi izazov za "Abercrombie & Fitch": Modeli s logom koji se vidi iz aviona više nisu u modi

Foto: Abercrombie & Fitch

ŽIVOT američkog šminkera nekoć je bio nezamisliv bez "Abercrombie & Fitch" majice s kapuljačom i upečatljivim logom, no ovaj slavni brand tvrdi kako su takvi modeli stvar prošlosti.

Brand poznat po udobnoj odjeći s velikim natpisima, odlučio je prilagoditi se tržištu i prebaciti na decentnije modele jer njihove hit kreacije više nitko ne  kupuje, izvještava Cosmopolitan.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Čelnici branda navodno su primijetili kako im velik dio kupaca oduzimaju high street brandovi poput H&M-a, koji nude povoljnu odjeću bez napadnih natpisa koja se lako može kombinirati s ostatkom garderobe te kako čak i mlađi kupci postaju profinjeniji i više ne žele da se jasno vidi koji brand nose.

Zato su odlučili smanjiti proizvodnju svojih najprepoznatljivijih modela s velikim natpisima "Abercrombie & Fitch" na pola te se fokusirati na proizvodnju jednostavne casual odjeće.

Psst! Jeste li znali da je prije nekoliko godina brand "Abercrombie & Fitch" ponudio pozamašnu svotu Mikeu "The Situation" Sorrentinu iz "Jersey Shorea" samo da prestane nositi njihovu odjeću? Brand se bojao lošeg publiciteta, a Mike je stalno nosio njihove trenirke s ogromnim logom.

 

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara