Pet činjenica o kreativnosti koje jednostavno nisu istinite
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Foto: Shutterstock
NAŠA kreativnost ovisi o tome kako vidimo svijet i kako donosimo odluke.
Drugim riječima, svatko je kreativan na svoj način. No, to kao da se često zaboravlja. Huffington Post naveo je pet najčešćih zabluda o kreativnosti.
1. Odlazak iz "komforne zone" najbolje će probuditi tvoju kreativnost
Kreativnost dolazi upravo iz te zone, kad se osjećamo dobro i udobno te tako imamo hrabrosti za preuzimanje rizika. Kad se osjećamo suprotno od opisanog, manje je vjerojatno da ćemo htjeti riskirati, što bi nas moglo dovesti do odličnih ideja.
2. Brainstorming je najbolje rješenje za ideje
Neki ljudi bolje funkcioniraju u grupama, no to nije slučaj za sve. Postoje ljudi kojima postane vrlo iscrpljujuće kad su predugo okruženi ljudima, pa im ideju padaju na pamet tek kad su sami i to vrlo često u vožnji, na putu do doma.
3. Kreativni ljudi moraju izumiti nešto novo
Samo 30 posto populacije sposobno je za tako nešto. No, to nipošto ne znači da ostali nisu kreativni, već su - drugačiji. Oni možda neće izumiti nešto novo, ali će kreirati neku novu ideju od postojećih. I to treba znati!
Tekst se nastavlja ispod oglasa
4. Kreativnost zahtjeva spontanost
Mnoge kreativne ideje u pozadini imaju detaljne planove. Misliš li da je svaka slika nastala zbog spontanosti onog tko ju je naslikao? Huffington Post ističe kako je slikar Henri Matisse sve svoje slike prvo dobro isplanirao, a zatim ih počeo slikati.
5. Kreativnost ne podrazumijeva gotov proizvod
Ona podrazumijeva i proizvod koji stalno možeš dodatno mijenjati i uređivati, a jedna od poznatih ličnosti koja se svakako vodila za tim je bio i slavni Picasso, koji je smatrao da potpuno gotov proizvod znači da smo ga "ubili" i "izbacili iz svoje duše".
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati