Razbudi se brže svakog jutra uz naše savjete

Foto: Tumblr

IMAŠ problema s buđenjem ujutro? Pročitaj naše savjete.

1. Pomicanje sata
 
No, mislimo na drugi kraj sobe, a ne odmah pored kreveta. Prvo i najvažnije, ako ga želiš "ušutkati" morat ćeš ustati i prošetati, a jednom kad to napraviš, lakše ćeš se oduprijeti porivu da se još malo vratiš u krevet.
 
2. Svjetlo
 
Poznata je činjenica da prirodno svjetlo stimulira tvoje tijelo da zaustavi otpuštanje melatonina, hormona spavanja. Možda bi bilo dobro da se potpunim zamračenjem sobe koristiš samo vikendom, kad si možeš priuštiti odugovlačenje s buđenjem. Svjetlost pomaže tijelu da shvati kad je vrijeme za ustajanje.
 
Tekst se nastavlja ispod oglasa
3. Hladna voda
 
Za one hrabrije, prskanje lica ledenom vodom šokirat će tvoj mozak i otvoriti oči. Za one još hrabrije, isprobajte ledeni tuš 10 sekundi prije izlaska iz kade. Bonus je što će hladnom vodom tvoja kosa dobiti ekstra sjaj. Ako niti jedna od spomenutih opcija ne dolazi u obzir, isprobaj trik s ledenim žlicama. Dvije žlice ostavi preko noći u zamrzivaču te ih ujutro stavi preko očiju.
 
4. Limun
 
Mirisanje limuna ili bilo kojeg drugog agruma, podiže budnost i energiju za 50 posto i više, u roku od 2 minute. To može biti i eterično ulje od limuna.
 
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara