Što boja ambalaže govori o parfemu?
Foto: Nine West
MALO žena zna da boja bočice parfema o samom mirisu govori jednako koliko i reklamna kampanja.
Nepisano je pravilo da se u svijetu kozmetičke industrije parfemi i toaletne vode pakiraju u bojama koje asociraju na njegove sastojke, ali i njegovu jačinu pa se tako u svjetlijim pakiranjima nalaze nježniji, a u tamnijim pakiranjima agresivniji i slađi mirisi.
Ova spoznaja može ti pomoći pri biranju parfem za voljene osobe - dovoljno je samo pogledati kakve parfeme najčešće koriste te kakva su njihova pakiranja.
Svijetloružičasta pakiranja
U baby ružičastim pakiranjima redoviti dolaze cvjetni i nježni mirisi, idealni za cure koje žele mirisati ženstveno. Često sadrže ruže, božure i poljsko cvijeće, a neki od primjera su Bvlgari Rose, In two Peony Stelle McCartney, Viktor&Rolf, Versace Bright Christal i drugi.
Bijela pakiranja
Bijela pakiranja redovito aludiraju na blage parfeme puderastog mirisa. Najčešće mirišu "po sapunu i čistoći", a nerijetko sadrže jasmin. Neki primjeri: Stella McCartney Nude, Jill Sunder Sun, Bvlgari Voile de Jasmin...
Plava pakiranja
Plava boja asocira na vodu i svježinu, a takvi su i parfemi u plavkastim ambalažama. Cool Water, Light Blue, Agua di Gioia samo su neki od njih.
Ljubičasta pakiranja
Ljubičasta pakiranja označavaju ženstvene, no nešto snažnije parfeme pune cvjetnih nota. Pomalo su trpki, a znaju biti i slatkasti. Nose ih žene koje vole nešto drugačije. Neki primjeri: Alien, Vera Wang Princess, Lola, Euphoria...
Crvena pakiranja
U crvenim pakiranjima redovito se nalaze živahni i slatkasti parfemi. Voliš li snažne voćne note, potraži Dot Marca Jacobsa, Amor Amor, Moschino Chic Petals...
Bež i zlatna pakiranja
Ovi parfemi, baš kao i njihove ambalaže - odražavaju eleganciju i suzdržanost. Nježni su i "pristojni" te u svakom smisli raskošni. Primjeri: Chloe, Body Burberry, She Armani, J'adore Dior.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati