Što treba prešutjeti na radnom mjestu
Foto: Bryon Lars
VJEROJATNO se još uvijek sjećaš lika Cameron Diaz u filmu "Bad Teacher" i njezinog "neskrivanja" privatnih stvari pred kolegama na poslu. Zapitali smo se koja je granica dobrog, ali još uvijek profesionalnog odnosa s kolegama? Trebate li im prepričavati baš sve? Donosimo situacije u kojima je bolje pregristi jezik.
1. Mamurluk
Ako se na tebi jasno ne vide posljedice prošle noći, nema potrebe da svima u uredu prepričavaš što se događalo dok su oni spavali. Ako želiš ostaviti dojam profesionalne osobe, sačuvaj priču za kavu s prijateljicama.
2. Prekid s dečkom
Ako se baš nikako ne možeš suzdržati, onda barem vodi računa o tome da se izjadaš nekome u koga imaš povjerenja. No, s obzirom da nikad ne možeš biti 100% sigurna da ta osoba neće to proslijediti dalje, uvijek napomeni da to nipošto neće utjecati na tvoj rad.
3. Šlampavi kolega
U svakom uredu postoji barem jedan kolega koji posao ne obavlja jednako dobro kao ostali. Već ti i to ide na živce, a kamo li ako ta osoba radi u sklopu tvog tima. Duboko udahni, imaš dvije prihvatljive opcije: otvoreno razgovarati s tom osobom, a ako se ni tad ne poboljša situacija, pitaj šefa za savjet. Tako ćeš mu dati do znanja da postoji problem, a nećeš ispasti „trač baba“ ili osoba koja s drugima ne zna izaći na kraj.
4. Nesretna si
Naravno da smiješ reći na glas ako s nečim nisi zadovoljna i misliš da se to može promijeniti. No, pripazi da ne budeš previše negativna. Većina poslodavaca nezadovoljstvo svojih zaposlenika otkrije tek nakon što oni daju otkaz, a tad je već prekasno. No, u ovakvo recesijsko doba, ne trebamo ti govoriti da otkaz nije pametna opcija, ako nemaš bolju ponudu.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati