Svježa varijanta najslavnijeg parfema u veselim omotima s porukama

Svježa varijanta najslavnijeg parfema u veselim omotima s porukama

Foto: Chanel

LEGENDARNI  Chanel No. 5, kojeg je obožavala i Marylin Monroe, klasik je među parfemima, no za moderna poimanja i mlade djevojke, ipak malo pretežak.

Ovaj parfem koji obožavaju mame diljem svijeta 2008. dobio je "mladenačku verziju" u obliku mirisa "Chanel No. 5 Eau Première", a prošle je godine ta bočica dobila i novi oblik.



Ovaj parfem vrlo je sličan originalu, no ni približno tako težak nego prozračan i nježan. To se postiglo ublaživanjem snažne note ambera i dodavanjem svježih, citrusnih nota te cvjetnih nota poput jasmina i ruže.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
"Ako je Chanel No. 5 kostim od tweeda, Eau Première je kul top koji nosiš ispod.", komentira ovaj parfem NYmag.

Za 2015. Chanel je pripremio nešto novo za obožavatelje svježe varijante parfema "Chanel No. 5 Eau Première" pa sada možemo birati između 10 kutijica sa zabavnim natpisima.



Kampanja "The One That I Want" nudi kutijice s natpisima kao što su "You’re The One, "The Power of 5", "5 is Electrifying" i "Now and Forever", a predstavio ih je uzbudljivi video sa sexy Gisele i zgodnim Michielom Huismanom u glavnoj ulozi.

Sigurni smo da ga se sjećate, ako ništa, barem zbog scena u kojima brazilska manekenka odlazi na surfanje.

 

 

 

 

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara