Udarac po džepu: Zbog lošeg poslovanja brand "Abercrombie&Fitch" pristao na velike brojeve!

Udarac po džepu: Zbog lošeg poslovanja brand "Abercrombie&Fitch" pristao na velike brojeve!

Foto: Abercrombie&Fitch

AMERIČKI brand "Abercrombie&Fitch" našao se na udaru javnosti nakon što je direktor Mike Jeffries izjavio kako brand proizvodi odjeću za "kul ljude koji izgledaju dobro", odnosno odbija raditi odjeću za ljude s viškom kilograma.

Zbog te izjave, brand je došao na loš glas te izgubio mnogo kupaca i suradnika, a premda se isprva činilo kako čelnici branda nikad neće popustiti, čini se kako ih je loš publicitet pogodio upravo ondje gdje ih najviše boli - po novčaniku.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kako izvještava Reuters, nakon godišnjeg gubitka od 30 posto, glasnogovornici branda "Abercrombie&Fitch" najavili su kako će na tržište ipak izbaciti i odjeću većih brojeva.

Nove stvari u brojevima većim od 10 na policama njihovih dućana naći će se početkom iduće godine.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara