Današnje mladenke se razlikuju po jednoj stvari od svojih majki i baka
ČINI se da su milenijalci preokupirani pitanjima vezanima uz očuvanje okoliša, čak i kada je u pitanju planiranje njihovih vjenčanja.
Prema podacima koje je predstavila tražilica Stylight, generacija rođena između 1981. i 1996. najradije bira second hand haljine, odnosno radije ih iznajmljuje nego kupuje, a važno im je i da su povoljne. Naime, većina mlađih od 40 godina ne želi biti opterećena haljinom koja će zauzimati mjesto u njihovom ormaru, a koju će odjenuti samo jednom u životu.
Također, primjećuje se da se današnje mladenke sve više okreću internetskoj kupovini prilikom traženja vjenčanice, umjesto da odlaze u specijalizirane salone. Osim toga, Stylight navodi kako su tijekom 2019. godine mladenke potrošile u prosjeku 890 dolara za vjenčanicu, što je znatno manje od iznosa koji se izdvaja za dizajnerske haljine.
Nadalje, 20 posto vjenčanica nisu u tradicionalnoj bijeloj boji, nego u nježnoružičastoj i sličnim nijansama.
Stylight je svoje izvješće temeljio na internim podacima prikupljenim od 12 milijuna korisnika. Vremenski okvir bio je od siječnja do prosinca 2019. godine, a 600 analiziranih vjenčanica rangirano je prema broju klikova na odabranim tržištima, odnosno u Sjedinjenim Državama, Njemačkoj, Italiji i Francuskoj.
Za razliku od današnjih mladenki, njihove majke, bake i ostale prethodne generacije radije su šivale vjenčanice ili ih kupovale potpuno nove, odnosno te haljine su se nosile samo jedan put, a potom su krasile njihove ormare.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati