Modna kampanja koju ćete jednostavno zavoljeti

Modna kampanja koju ćete jednostavno zavoljeti

Foto: Franjo Matković

MELANKOLIČAN i sjetan prizvuk nove kampanje poznatog dizajnera Ivana Alduka uljepšat će vam dan.

Nove kolekcije i vrhunske modne kampanje dizajnera Ivana Alduka svake godine pružaju sve veći užitak. Najviše iz razloga jer možemo vidjeti njegov dalmatinski «dišpet» kojim tako kreativno prkosi očekivanjima. Očekivanjima koja imamo o tome kako bi njegove modne kampanje i kolekcije trebale izgledati…i upravo kada smo pomislili da nam stiže još jedna seksi, moćna modna priča, dizajner je u potpunosti zaokrenuo smjer i iznenadio nas svojom pomalo tajanstvenom, melankoličnom, sjetnom i suptilnom kampanjom kojom predstavlja novu kolekciju prepoznatljiva i originalna modnog rukopisa za proljeće/ljeto 2017.
 
 
 
Pomalo sramežljiva, introvertirana, ali nadasve zanimljiva žena u centru je inspiracije nove kampanje naziva "Wallflower", što je termin koji se odnosi na povučenije osobe ne sklone samoopromocji. Ta lagana povučenost nas tjera da ih upoznamo bolje i otkrijemo upravo kao što nas nova nježna Alduk kampanja veseli i potiče da ju isprobamo.
 
 
 
Nova Alduk kolekcija za proljeće/ljeto "Wallflower" donosi preko četrdeset različitih modela kratkih, koktel, midi i večernjih haljina, kombinezona, suknji i jakni. Kolorit je raznovrstan i temeljen na jakim tonovima zelene, crvene, roze, plave i puder, a tu su i crni akcenti koji svakom modelu daju posebno moderan prizvuk. 
 
 
 
Prepoznatljiva Alduk estetika u novoj sezoni donosi mnogo novosti – ručno faldane i dorađivane tkanine, laserski vezene čipke, zanimljive duple naramenice, padajuće volane, efektne kombinacije kolorita i ženstvene siluete. Svježa i jaka modna kolekcija je već dostupna u ALDUK showroomu, a uskoro i na alduk.hr.
 
 
"Svaka nova kolekcija, nova kampanja ili sličan kreativni projekt iz mene izvlače najbolje od dizajnera koji uvijek želi predstaviti nešto novo i originalno, ali i nastaviti graditi jednu lijepu modnu priču i karijeru započetu prije skoro deset godina. Estetika i imidž mog brenda je ono što me čini sretnim, ali i odgovornim prema klijenticama te zahtjevnim prema suradnicima jer uvijek želim bolje, posebnije, drukčije... Mislim da je ova kampanja divan primjer tog stvaranja jer je svježa, drukčija i nimalo Alduk, a opet toliko jako Alduk. Cijeli tim je doista napravio izvrstan posao na kolekciji i novoj kampanji i na tome sam im jako zahvalan", izjavio je Ivan.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara