Napravite ovih pet promjena i osjećat ćete se bolje u vlastitom tijelu

Napravite ovih pet promjena i osjećat ćete se bolje u vlastitom tijelu
Foto: Instagram

PONEKAD postane naporno samo slušati kako nam se nameće što jesti, kako se osjećati ili na koji način se ponašati.

Nikome se ne da iz dana u dan brojati kalorije i ponekad jednostavno želimo činiti suprotne stvari od onih koje nam društvo nameće. Krajnji cilj svake osobe trebala bi biti udobnost življenja u vlastitoj koži i življenje života koji nas ispunjava i usrećuje. Kako biste se približile tom cilju, savjetujemo vam da napravite sljedeće promjene u svojoj svakodnevici. 

1. Slavite svoje tijelo

Sjetite se koliko vam toga vaše tijelo pruža na svakodnevnoj bazi. Fokusirajte se na ono što vaše tijelo može, a ne na izgled. Budite zahvalne na vašem zdravlju, njegujte, pazite i volite svoje tijelo i s vremenom će se i izgled vašeg tijela prilagoditi vašim mislima i željama. 

2. Promijenite svoj stav

Nemojte misliti da morate biti podložne nečijim normama ili da vam društvo zbilja može odrediti da ste za nešto prestare ili da to ne možete učiniti jer niste dovoljno snažne, utjecajne i slično. Možete provoditi sate sjedeći kući nezadovoljne i samokritične, nitko vam ni to ne može zabraniti. No, kako biste živjele život ispunjene srećom i zadovoljstvom, prestanite usvajati norme s kojima se ne slažete, zavolite sebe kao osobu i krenite putem kojim želite ići. 

3. Upoznajte svoj um

Prije nego što zavolite svoje tijelo, morate zavoljeti svoj um. Provedite vrijeme same sa sobom i sa svojim mislima. Ako osjećate tjeskobu, stres ili nezadovoljstvo, pokušajte napraviti digitalni detoks i maknite se od tehnologije barem na sat vremena svaki dan. Pokušajte vježbati jogu, meditirati ili činiti bilo što što vas smiruje i čini zadovoljnom i sretnom. 

4. Okružite se ljudima koji imaju jednake svjetonazore

Gotovo svi imaju onog jednog prijatelja koji je vječiti pesimist i koji bez da to uopće primjećujete i vas baca u laganu depresiju. Naravno da ga ne možete samo otpisati iz vašeg života, ali trebali biste mu pokušati pomoći da promijeni vlastiti svjetonazor i biti vrlo jaki kada slušate njegove priče kako vas ne bi povukao k negativnim emocijama. Osim toga, pokušajte se okružiti s ljudima koji vas podržavaju i u čijem se društvu osjećate dobro u vlastitoj koži. 

5. Smijte se

Ponekad vam i lažno razvlačenje usana u osmijeh može pomoći da se počnete osjećati sretnije. Nemojte zanemariti snagu smijanja, hormona sreće i odašiljanja pozitivne energije. 

 

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara