Nitko više ne kupuje torbice kojima smo bile opsjednute u srednjoj
Foto: Louis Vuitton, Instagram
A NEKADA su bile takav hit.
Vratite se nakratko u razdoblje srednje škole te modnih dodataka, koje ste najviše voljele nositi tada.
Ako ste bili poput većine djevojaka, onda je za vas dizajnerska torba s vidljivim logom bila statusni simbol. Nećemo ulaziti u to je li ona bila original ili vjerojatnije, jeftinija kopija.
No, kako se ispostavilo, vremena su se itekako promijenila pa logo torbe sve brže postaju stvar prošlosti. Drugim riječima, sve više žena gravitira prema suptilnijem dizajnu.
Istraživanje je provela tvrtka NPD Group, koja se inače bavi istraživanjem tržišta te zaključila: jedna trećina torbi, kupljena u SAD-u u proteklih godinu dana, nije imala vidljiv logo na sebi.
Kako nadalje prenosi slavni Forbes, torbice s logotipima na sebi, bilježe i najveći pad tržišnog udjela, u odnosu na ostale stilove te kako čak 81 posto milenijskih žena želi suptilnije oznake na svojim ljubimicama.
Kojoj skupini vi pripadate?
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati