Šest ključnih pravila za šoping tijekom sezonskog sniženja

Šest ključnih pravila za šoping tijekom sezonskog sniženja
Foto: Instagram

KONAČNO su počela ljetna sezonska sniženja u trgovinama pa vam donosimo  pravilnik od nekoliko točaka o "pravilima ponašanja" u šopingu. Kako piše Cosmopolitan, ovih šest stvari biste trebale prihvatiti i poštovati u svim situacijama, bila sniženja ili ne. 

Kuponi se gotovo nikada ne zbrajaju s popustima

Nemojte prijetiti prodavačici da vam mora dati dodatni popust jer imate kupon. Čitajte sitna slova. 

Ako vam jedna veličina uobičajeno ne odgovara, neće vam početi odgovarati tijekom sniženja

Samo zato što je majica koja vam se sviđa snižena i dostupna jedino u manjoj veličini, to ne znači se morate pokušati uvući u nju i kada vidite da vam ne pristaje, skinuti je i baciti u kut garderobe dok ste je uz to prilikom isprobavanja i rastegnuli. 

Prodavačica vam nije neprijatelj

Nemojte iskaljivati svoje frustracije na djelatnicima u trgovini. Također, ništa vas ne košta uzvratiti "dobar dan". 

Ne, djeci nije dopušteno da rade što god žele u dućanu

Od mrljanja odjeće čokoladom do trčanja i vrištanja po trgovini - jednostavno nije u redu. Vi ste odgovorni za ponašanje svog djeteta i kao što biste ste se vi križali s obje ruke da vidite psa kako laje nasred trgovine, isto tako se osjeća i većina ljudi dok se vaše dijete valja po podu trgovine i briše ruke o suknju koja stoji na vješalici. 

Ako barkod nije čitljiv, to ne znači da je proizvod besplatan

Došlo je do pogreške u sustavu trgovine, no to, nažalost, ne znači da ćete biti nagrađeni besplatnim proizvodom stoga ga nemojte ni zahtijevati. 

Dostupnost stvari u internetskoj i fizičkoj trgovini nije ista

Vjerujte nam, prodavačici nije cilj slagati vam i reći da nečega nema ako ta ista stvar stoji u skladištu. Ako ste neku stvar vidjeli na internetu, to ne znači da se ona već nije rasprodala u fizičkoj trgovini. 

 

 

 

 

 

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara