Stanite im na kraj: Navike zbog kojih djelujete neprofesionalno
IAKO svoj posao obavljate besprijekorno, smatrate da se vaš trud i zalaganje ne cijene dovoljno?
Vjerojatno ne obraćate pažnju na neke druge važne faktore koji također utječu na dojam koji ostavljate na druge te tako i na vaš napredak. Zbog neki navika na radnom mjestu možete djelovati neprofesionalno, a da toga niste ni svjesni. U nastavku otkrijte o kojim je navikama riječ i stanite im na kraj:
Imate previše samopouzdanja
Samopouzdanje nije loše, dapače, ali u pretjeranim količinama može vas stajati glave. Ako se u nešto ne razumijete, dopustite da vam osoba koja je stručnija na tom području to pobliže objasni. Vama će to dobro koristiti, a uz to ćete pokazati da ste voljne učiti i usavršavati se.
Niste dovoljno posvećene poslu
Iako ste možda sigurne u svoju sposobnost multitaskinga, savjetujemo vam da se radije fokusirate na posao koji obavljate umjesto da uz njega prelistavate Instagram ili neku internetsku trgovinu. Tako ćete primijetiti i najsitnije detalje koji čine razliku u cjelokupnom projektu na kojem radite.
Ne prihvaćate kritiku
Konstruktivne kritike mogu vam biti samo od pomoći. Zato sljedeći put umjesto da na njih odgovarate ljutito i arogantno, razmislite kako ih možete primijeniti u poboljšanju svog posla.
Neprestano ste na mobitelu
Pod pauzama umjesto besciljnog listanja društvenih mreža radije popričajte s nekim kolegom. Začudit ćete se koliko toga možete naučiti i saznati u samo pola sata. Možda se baš iza jedne pauze za ručak krije poslovna prilika za koju drugačije ne biste saznale.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati