Trebaju li nam automobili za žene?
"ZAŠTO pri dizajniranju automobila na razmišljamo o potrebama žena?" pitala je šefica Citroëna čelnike automobilske industrije na sajmu automobila koji se prošli tjedan održao u Parizu.
Linda Jackson koja je u lipnju 2014. godine postala prva žena na čelu Citroëna na Paris Motor Showu ukazala je na potrebu okretanja automobilske industrije prema ženama u smislu bolje prilagodbe automobila potrebama žena koje čine oko 50 posto kupaca, ali i zapošljavanja većeg broja žena u industriji.
"Važno je zaposliti više žena u automobilskoj industriji jer i mi provodimo puno vremena u automobilima... Zašto onda ne bismo sudjelovale u donošenju odluka?" izjavila je za BBC te je objasnila razliku u razmišljanju između muških i ženskih kupaca.
"Muškarci sjednu u automobil i odvedu ga na probnu vožnju jer ih najviše zanima jačina motora. Ženama su važni i veličina spremnika, unutrašnjost automobila te osjećaj sigurnosti."
Da bi što bolje dočarala tu razliku u razmišljanju navela je i jedan banalan primjer s kojim će se, smatra, poistovjetiti većina ženskih vozača.
"Volim voziti, ali kada uđem u automobil prvo što se zapitam jest gdje ću odložiti svoju torbicu", rekla je Jackson za BBC.
Zbog svega navedenog smatra da su "evolucija" prema ženskim kupcima i veća zastupljenost žena u automobilskoj industriji prijeko potrebne i vjeruje da bi to moglo pomoći u jačanju prodaje.
''Ova industrija će doživjeti korjenite promjene u sljedećem desetljeću u usporedbi s prijašnjih 20 godina'', najavila je.
Slažete li se s njom?
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati