Ulična moda za individualce: Kampanja "Afterlife" brenda Very Rare

Ulična moda za individualce: Kampanja "Afterlife" brenda Very Rare

Foto: Sven Harambašić/Dora Šarić

HRVATSKI Very Rare jedan je od najzanimljivijih urbanih brandova, s kojim uvijek možemo računati na originalnost.

Nakon nedavno održane interaktivne izložbe dizajnera Svena Harambašića, brend Very Rare predstvalja novu kampanju pod nazivom "Afterlife".
 
 
“Afterlife sam inicijalno zamislio kao promjenu poslovnog modela, kroz koju bih se posvetio personaliziranijem radu s već postojećom bazom kupaca i suradnika, ali sam u konačnici ime zadržao i za samu kolekciju, kako zbog toga što je prva u novom smjeru, tako i zbog same estetike koju nosi", otkrio nam je talentirani Sven.
 
 
"Moj pristup 'stvaranju' je poprilično spontan, te u neku ruku holistički, jer je konstantno orijentiran ideji, a ne konkretnom proizvodu, stoga i  sam kreativni proces realno promatram tek nakon nekoliko mjeseci kad povučem paralelu sa svime što me svjesno ili nesvjesno okupiralo u tom periodu. Cilj je konstantno podizati ljestvicu samom sebi, a takvim putem najbolje vidim koliko rastem, odnosno stagniram, kako u širenju znanja, tako i u percepciji postojećih..."
 

 

U ulozi modela, na fotografijama koje je dizajner snimio u suradnji s Dorom Šarić, našli su se Beatricia Palčić, Isabella Rakonić i Hilj$on Mandela iz KUKU$-a, odnosno Ivan Hilje.

 
 
 Cijela kampanja odiše urbanim, originalnim stilom, već prepoznatljivim za ovaj brend.
 
 
Uživajte u fotkama!
 
 
 
 
 
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara