Želite da vam kosa raste brže? Evo što trebate jesti

Želite da vam kosa raste brže? Evo što trebate jesti
Foto: Instagram

IMATE li nekada osjećaj da vam kosa uopće ne raste? Želite li prirodnim putem doći do zdrave kose? Dijetetičarka Ro Huntriss tvrdi da postoji širok spektar prirodnih namirnica koje sadrže određene vitamine i minerale koji utječu na rast kose. Za Hello magazin izdvojila je 13 namirnica koje su najbolje za rast i jačanje kose. Zato, kad god možete, u svoje obroke ubacite neku od namirnica s popisa.

Piletina

Piletina i druge namirnice koje obiluju proteinima od velikog su značaja za zdravu kosu i njen rast. Proteini djeluju kao gradivni blokovi na sve naše stanice, uključujući i stanice u kosi. Do opadanja kose često dolazi i zbog slabog unosa proteina.

Jaja

Na koji način najčešće spremate jaja? Nije ni važno. Kajgana, jaje na oko i kuhana jaja podjednako dobro utječu na aktivan rast kose. Jaja nude širok spektar zdravstvenih prednosti, zato je njihovo uključivanje u redovitu prehranu jako važno. Ova namirnica, osim što je bogata proteinima, sadrži i biotin koji također pospješuje brži rast kose, ali i njeno jačanje.

Srdele

Svi imamo tog jednog prijatelja koji ne može zamisliti život bez srdela i jede ih na sve moguće načine. On možda ima pravo jer su srdele i ostale masne ribe glavni izvor omega 3 masnih kiselina i imaju protuupalna djelovanja na naš organizam. Masna riba održava vašu kosu zdravom i potpomaže stvaranje masti na koži.

Avokado

Milenijalci sigurno znaju da je konzumiranje avokada zdravo za njih, ipak su oni ovu zelenu namirnicu učinili vrlo popularnom. Avokado je između ostalog bogat vitaminom E koji je jako važan za rast kose. Sjedinjenje svih vitamina u avokadu poboljšavaju cirkulaciju krvi zbog koje folikule kose rade učinkovitije.

Špinat

Iako Popaj možda nije najbolji primjer za ovu namirnicu jer je ćelav, ovaj je crtani junak imao pravo što vjeruje u ovo snažno povrće. Špinat je pun nutrijenata od folne kiseline do željeza i vitamina A i C, od kojih svi potiču rast kose. Ovo povrće možda ne potiče ubrzan rast bicepsa, ali rast kose je druga priča.

Losos

Ova riba je prepuna nutrijenata, pogotovo onih koji pospješuju rast kose. Sadrži proteine, vitamin D, omega 3 masne kiseline i još puno stvari koje stimuliraju rast kose.

Kvinoja

Dobra stara kvinoja je prije nekoliko godina proglašena "kraljicom čišćenje organizma". Na dugoj listi zdravstvenih prednosti, kvinoja je odlična i za rast kose jer je puna cinka. On održava kosu i potiče njen rast. Kada je kosa suha i slaba, to se povezuje s manjkom cinka.

Sjeme suncokreta

Ovo je sjeme odličan izvor vitamina E koji je odlični antioksidans. Vitamin E štiti naše stanice od oštećenja, ali ga povezuju i s prevencijom opadanja kose i stvaranjem peruti.

Naranče

Ovaj divni citrus je pun vitamina C, A i antioksidanasa koji promiču rast kose. One su odličan izvor vitamina C koji potpomaže apsorpciju željeza. Upravo iz tog razloga je cijeđena naranča idealno piće za doručak od žitarica, brže upija željezo iz obroka koji ste pojeli.

Slatki krumpir

Većina ljudi ne zna da i slatko povrće može potaknuti rast kose. Slatki krumpir ili batat možete služiti u više varijanti, kao pomfrit, pire ili na pekarski način i opet će biti dovoljno zdrav za vaš organizam i kosu. Sadrži beta karoten koji nakon konzumacije postaje vitamin A. Ovaj vitamin pomaže koži da napravi sebum koji je mastan i koji pomaže vašoj koži da ostane zdrava.

Brazilski oraščići

Brazilski oraščići pomažu koži da ostane zdrava i samim tim promiču rast kose. Oni su odličan izvor selena, moćnog oksidansa koji štiti naše stanice od štetnog djelovanja slobodnih radikala.

Mrkva

Možda nije znanstveno dokazano da vam mrkva omogućuje da vidite u mraku, ali je dokazano da ovo povrće pomaže vašoj kosi da raste brže i da bude zdravija. Biotin pripada porodici vitamina B i on sprečava kosu da opada i da postane suha. Mrkve su odličan izvor biotina, ali i vitamina A.

Žuta babura paprika

Žuta babura paprika je odlična za kosu i vaše zdravlje. Kruže glasine da apliciranje ove paprike na kožu potiče bolju cirkulaciju krvi u vlasištu. Međutim, ako ipak više volite konzumirati ovo povrće, one su sjajan izvor vitamina C koji se koristi za formiranje kolagena koji pomaže našem tijelu da ostane kompaktan.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara