Pretvorite klađenje iz skupog hobija u isplativu investiciju

Foto: Dvoznak.com

KLAĐENJE je omiljeni hobi velikog broja Hrvata, a ništa manje nije popularno u zemljama regije. O uspješnosti igrača dovoljno govori podatak kako čak 98 posto njih gubi novac, kao i deseci milijuna kuna dobiti domaćih kladionica (o stranima da ne i ne govorimo). "Nemam sreće“ i "Sve je to namješteno“ dva su osnovna opravdanja. Razumljivo, u ljudskoj prirodi je da za svoje pogreške okrivi uvijek nekoga drugoga. Istina je ipak bitno drugačija.

"Klađenje je igra na sreću ako vi sami tome tako pristupite. Kupovina novog automobila bi također mogla biti 'igra na sreću' ukoliko biste uzeli oglasnik i napamet odabrali plavi automobil s trima vratima. To možete biti BMW, no isto tako može biti i Yugo. Većina igrača klađenju pristupa baš tako. Svoje novce ulažu na nešto o čemu znaju vrlo malo ili gotovo ništa“, ističe Tomislav Đerek, direktor tvrtke Toma-soft koja stoji iza portala Dvoznak.com i idejni začetnik cijelog projekta.

Dvoznak.com, adresa za pametno klađenje, internet je portal koji već godinu dana pomaže svojim čitateljima i pretplatnicima da klađenje pretvore u isplativu investiciju. Više od 30-ak stručnih suradnika svakodnevno donosi aktualnosti iz gotovo svih sportova i natjecanja kao pomoć prilikom odabira oklade.

"U nepunih godinu dana objavili smo nešto manje od 40 tisuća najava. Toliku količinu sportskih
informacija nije moguće pronaći nigdje na jednom mjestu, a kamoli da sve bude na hrvatskom jeziku i napisano od stručnjaka koji ta natjecanja intenzivno prate već dulje vrijeme. Možda bi svatko mogao pronaći informacije o tome koji igrači nedostaju nekom danskom rukometnom ili švicarskom hokejaškom klubu, no bi li njihov izostanak znali vrednovati? Nije jednako ako vam nedostaje glavni igrač ili neki s klupe. Mi to znamo“ , objasnio je Hrvoje Reljanović, glavni urednik portala.

Dvoznak.com je tako posljednjih godinu dana bitno promijenio omjer snaga u 'sukobu' kladionica i igrača. Potonji više nisu osuđeni 'igrati na sreću', već svoje uloge mogu temeljiti na aktualnim i kvalitetnim informacijama. Pomaknuo je Dvoznak i 'granice' sportskog informiranja pa su tako svoje suradnike slali od sjevera do juga Europe, od Latvije do Turske, na različita natjecanja kako bi razgovarali s juniorskim izbornicima ili pratili treninge najslabijih reprezentacija. Njihove informacije s lica mjesta nije bilo moguće pročitati nigdje drugo. Ni na kojem jeziku.

"To je snaga Dvoznaka. Naš je cilj biti korak ispred kladionica, doći do informacija koje oni nemaju“, dodaje Reljanović.

A, da u tome uspijevaju iz dana u dan svjedoči i njihova rubrika „Prognoze“. Tridesetak suradnika
svakodnevno na osnovu svojih najava piše i izravne sugestije na što uplatiti novac. U ovih godinu
dana ostvaren je profit od oko 2.000 jedinica uloga. Pojednostavljeno, da ste na njihove prognoze
ulagali oko 100kn po jedinici uloga, teoretski ste u tom razdoblju mogli zaraditi oko 200 tisuća kuna.

"Dvoznak je više od samih prognoza. One su tek subjektivan pogled autora na objektivne informacije. Uostalom o tome svjedoče i iskustva naših korisnika koja se mogu pročitati na stranici. Svi oni imaju neki svoj model klađenja te na individualan način koriste sve povlastice koje im Dvoznak pruža. Zajedničko im je samo da imaju uspjeha u klađenju i da pripadaju onoj grupi od 2 posto igrača koja se time može pohvaliti“, zaključak je Tomislava Đereka.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara