Dončić postao ambasador Slovenije i već krenuo s promocijom
SLOVENSKI košarkaš Luka Dončić, član Dallas Mavericksa i jedan od najboljih igrača u američkoj NBA ligi, izabran je za svojevrsnog ambasadora Slovenije, koja će njega i njegov klub koristiti za brendiranje svojih proizvoda, osobito na području turizma.
Prema ugovoru s Dončićem i njegovim klubom, koji je odobrio ured za komunikacije slovenske vlade, Slovenija će svoju robnu marku s promidžbenim geslom "I Feel Slovenia" u ovoj sezoni predstavljati tijekom najmanje 20 utakmica Dallas Mavericksa u njihovoj domaćoj dvorani American Airlines Center.
Prvo takvo predstavljanje Slovenije u Teksasu u SAD-u dogovoreno je za utorak 21. siječnja, kad u Dallasu gostuje ekipa Los Angeles Clippersa, prenose slovenski mediji.
Promidžba Slovenije preko Dončićevog kluba i njegovih profila na društvenim mrežama, koje prati velik broj ljubitelja košarke u svijetu, zamišljena je ponajprije kroz predstavljanje Slovenije kao zanimljive i zelene turističke destinacije za potencijalne posjetitelje iz SAD-a, posebno iz Teksasa, gdje Dončića obožavaju. U svemu tome vidi se i prilika za sklapanje novih veza i mogućih poslova u gospodarstvu općenito, pa i traženje mogućih investitora, potvrdio je ured za komunikacije slovenske vlade, koji je za tu akciju osigurao 100.000 eura.
Potpisnik promocijskog ugovora s Dončićem i njegovim klubom je Tomaž Ambrožič, direktor tvrtke Sport Media Focus, koji smatra da je riječ o projektu s mnogo ekonomskog potencijala, čega su svjesni i Dončićevi sadašnji poslodavci.
"Amerikanci su svjesni tržišnog potencijala što ga Slovenija ima zbog Dončićeve popularnosti", kazao je Ambrožič.
Kako piše ljubljansko Delo, Luka Dončić samo na Twitteru ima 600.000 sljedbenika, a njihov broj još je veći na Instagramu, što ga uvrštava među najpopularnije sportske zvijezde u Americi i svijetu, a u tržišni potencijal njegove robne marke nedavno se uvjerio i proizvođač sportske opreme Nike, koji je s njim sklopio petogodišnji sponzorski ugovor težak 100 milijuna dolara.
"Na taj val oduševljenja Dončićevom robnom markom sada je zajahala i Slovenija. Partnerstvo s Dončićem i njegovim klubom je korak u pravom smjeru jer je korištenje sportskih zvijezda za promociju i korištenje društvenih mreža mnogo djelotvorniji način promidžbe od klasičnih reklamnih kampanja ili oglašavanja turizma putem priloga na stranim televizijama", navodi vodeći slovenski dnevnik.
Dončić već krenuo s promocijom
Promotivnu akciju preko Luke Dončića podržalo je više državnih ustanova, među njima i Slovenska turistička organizacija (STO), ali i američko-slovenska mješovita gospodarska komora.
Dončić je danas objavio prvi post na Twitteru s ciljem promocije svoje zemlje napisavši:
"Ponosan sam što sam ambasador moje prekrasne zemlje Slovenije. Što znate o Sloveniji, jeste li je već posjetili? Jamčim vam da ćete ostati bez daha", poručio je Dončić svojim pratiteljima.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati