Esport

Evo kako možete sudjelovati na ekskluzivnoj konferenciji Good Game Zagreb

Evo kako možete sudjelovati na ekskluzivnoj konferenciji Good Game Zagreb
Foto: Good Game Global

ČETVRTO izdanje regionalnog esport eventa Good Game Zagreb bit će bogatije i za ekskluzivnu konferenciju na kojoj će svoja iskustva i lekcije, najbolje poslovne slučajeve u business developmentu, prodaji, marketingu, zapošljavanju i internim procesima, prenijeti brojni domaći i svjetski lideri. Na konferenciji će sudjelovati samo 200 najbržih posjetitelja koji svoje ulaznice osiguraju na vrijeme. 

>Najbolji regionalni gameri borit će se za 220.000 kuna u A1 Adria Leagueu

10. i 11. svibnja u Muzeju suvremene umjetnosti u Zagrebu održat će se još jedan Good Game Zagreb, regionalni B2B esport turnir na koji sad već tradicionalno dolaze vodeće domaće i regionalne tvrtke, uglavnom iz područja IT-ja, marketinga i medija. Sredstva prikupljena od kotizacija ponovo će kroz Good Game Liftoff biti dodijeljena mladim poduzetnicima. Osim glavnog turnira za tvrtke, posjetitelje očekuju i brojni drugi zabavni sadržaji, ali prvi put i ekskluzivna konferencija za 200 najbržih posjetitelja. 

Jedan od govornika koji će obilježiti prvo konferencijsko izdanje je Marko Žulj, Ad tech stručnjaka iz tvrtke Google. Kroz svoje predavanje na temu Monetizing Hyper Casually objasnit će što je to "hypercasual gaming" te kako monetizirati novi segment korisnika.

Foto: Good Game Global

Dilpesh Parmar nadgleda globalna partnerstva za opskrbu i potražnju u tvrtki IQzone te ima preko 11 godina iskustva u radu s vodećim svjetskim brendovima i zabavnim aplikacijama, pomažući im da razviju svoje oglašavanje. Koordinirao je globalno unovčavanje oglasa u aplikaciji za Outfit7 s više od 300 milijuna aktivnih korisnika mjesečno, što uključuje savjetovanje i nadzor milijuna prihoda od oglašavanja u cijelom portfelju tvrtke, a u Outfit7 je stigao iz Shazama (tvrtka Apple).

Ivan Ivanković viši je regionalni upravitelj operacija u Uberu, u predavanju pod nazivom The Age of Mobility podijelit će svoja iskustva, naučene lekcije te će objasniti kako će izgledati budućnost mobilnosti. Izvršni direktor tvrtke Reboot Damir Đurović veteran je industrije videoigara s 22 godine iskustva u medijskim, marketinškim i PR segmentima. Zajedno sa svojim timom pokrenuo je brend pod Reboot koji organizira neke od najvećih sajmova igara i festivala u svijetu, stoji iza najvećeg video magazina u jugoistočnoj Europi, najvećeg sajma videoigara - Reboot InfoGamer i vodi jednu od najvećih i najutjecajnijih konferencija u gaming industriji u Europi i svijetu - Reboot Develop Blue.

Iz Algebre stiže Predrag Šuka, voditelj odjela za multimediju i studij kao viši predavač, motivacijski govornik, mentor, trener, predavač, planinar - nema te uloge u kojoj se ovaj predavač nije našao! Kroz temu Move the Mountains within you sudionici će naučiti kako postati najbolja verzija sebe i kako iskoristiti ključne momente za prepoznavanje snaga koje posjedujemo, a da ih nismo ni svjesni.

Tu je i Tomislav Gojević iz tvrtke Nanobit koji, kao voditelj razvoja i projektiranja, osigurava da se projekti realiziraju na vrijeme, da donose vrijednost i zabavu ljudima koji ih koriste i osjećaj ponosa prema ljudima koji ih stvaraju. Business development and art of networking ime je njegove teme u kojoj će biti razgovori o načinima rada i umrežavanju.

Ivan Miličević je game master u tvrtki EliteFit, predavač na fitnes konferencijama, TEDx govornik i vlasnik crnog pojasa, a svojim će znanjem, kroz temu How to optimally use your brain and mind, pojasniti važnost vođenja brige o tijelu putem minimalnih i održivih načina, bez kojih se jednostavno ne možemo razvijati u segmentima za koje smatramo da smo dominantni.

Foto: Good Game Global

Tomislav Mihajlović, CEO tvrtke Nordeus, kroz temu The Highs and Lows of soft-launching game, pričat će o iskustvu soft-lansiranja i globalnog pokretanja igre dok će Tomislav Pongrac, suosnivač i kreativni direktor tvrtke Gamepires kroz temu SCUM – The beginning govoriti o tome kako su smislili ideju SCUM-a, što je sve bilo iza njihovog velikog uspjeha i kako je marketing odigrao ključnu ulogu u svemu. Jedinstveni B2B gaming koncept domaće tvrtke

Karte za konferencijski dio mogu se osigurati putem sustava Entrio po cijeni od 299 kuna, a kako je broj karata ograničen, kupite ih na vrijeme.

Good Game Global privukao je pozornost i zemalja u regiji pa će se tako nakon zagrebačkog izdanja, 24. i 25. svibnja, turnir preseliti u Skopje. Potvrđena su i dva jesenska izdanja – Beograd 21. i 22. rujna, te susjedna Ljubljana u koju stiže 18. i 19. listopada. Organizatori najavljuju širenje i na ostale zemlje Europe i svijeta, a licenca za Good Game prodana je u Kini pa će se tako u Suzhou i Šangaju ovi esports susreti održavati dva puta. 

 

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
;
Učitavanje komentara