Hrvatska još nije prepoznala mogućnosti ulaganja u sport
SPORT je medij masovne, tržišne komunikacije koji daje neograničene mogućnosti promocije tvrtki, povećanja prodaje, promocije novih proizvoda, bildanje pozitivnog imidža, ali i promocije države.
U 2004. godini na svjetskoj razini potrošeno je 28 milijardi dolara na sponzorska ulaganja. Od toga čak 69 posto otpada na sponzorstva u sportu.
U hrvatskoj je situacija tek u začecima. No, u Hrvatskoj postoji neadekvatno praćenje ekonomskih učinaka, slabo se poznaju mogućnosti ulaganja u sport i sportske priredbe, a posljedica je slabo korištenje sporta u promotivne svrhe.
O toj temi razgovaralo se na okruglom stolu u sklopu konferencije o sportu "Jačanje branda ulaganjem u sport" koja je održana u zagrebačkom hotelu Sheraton (u četvrtak) u organizaciji Albatros media i uz partnerstvo Hrvatskog olimpijskog odbora.
Predavanja su održali proslavljeni hrvatski plivač Gordan Kožulj koji je prenio iskustva u traženju sponzora, potom Perica Bukić, Ratko Rudić, Zorislav Srebrić i drugi.
Sponzorstva vezana uz sport danas u Hrvatskoj funkcioniraju na prijateljskoj osnovi i nažalost to je činjenica i realnost - rekao je Perica Bukić, dok je Gordan Kožulj uz karijeru vrhunskog sportaša morao odrađivati i posao osobnog sportskog managera, agenta. Svoja iskustva podijelio je s nazočnima te prenio američka iskustva.
Luka Dobrović iz agencije BBDO ustvrdio je kako sportaši firmama pristupaju direktno, na osobnoj razini, a to pokazuje stanje kako na tržištu ne postoje agencije koje se bave razvojem karijere sportaša kao što je to slučaj vani.
D.C.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati