Sponzorirani članak

Kako je od jednog autobusa za Kronplatz nastao Žuti mačak

Kako je od jednog autobusa za Kronplatz nastao Žuti mačak
Foto: PR

PRIČA o zagrebačkoj turističkoj agenciji Žuti mačak počela je prije 25 godina jednim busom punim srednjoškolaca na putu prema Kronplatzu i skijaškom odmoru. Christian Vrdoljak, direktor Žutog mačka, tada je krenuo s idejom da u Hrvatskoj organizira vrhunske sportske odmore. Godinu kasnije puna su bila dva busa, pa tri, a usporedo se povećavao i broj destinacija. Uskoro se pokazala potreba za školom skijanja, trgovinom sportske opreme i širenjem biznisa. Žuti mačak do danas je narastao do prepoznatljive putničke agencije, s dvije sportske trgovine u kojima se može kupiti oprema za sve zimske i ljetne aktivnosti, bike i ski servisom, školom skijanja i dva klizališta u Zagrebu, uz kiteboarding centar i školu u Bolu na Braču. Nije im nikakav problem organizirati ni poslovna putovanja, kongrese, seminare, stručna savjetovanja ili teambuildinge, i to bilo gdje u Hrvatskoj ili inozemstvu. I u tome imaju gotovo 20 godina iskustva. Direktorica marketinga Antonija Kolarić kaže da su upravo raznolikost poslovanja i s njome povezani raznovrsnost, dinamika te svakodnevni izazovi najbolja strana njihova posla. Planova za daljnji razvoj imaju napretek. 

"Planiramo razvijati trgovine i servise u ljetnim mjesecima, osuvremeniti skijaški poligon škole na Sljemenu, povećati broj putnika turističke agencije, posebno u segmentu korporativnih klijenata, kao broj organiziranih sastanaka i kongresa za korporativne klijente", najavljuje Antonija Kolarić. 

Brojne usluge, 15 stalno zaposlenih i do deset dodatnih ljudi u sezoni iziskuju i veliku odgovornost. U Žutom mačku kažu kako im je, da bi sve bilo kako treba, potreban širok spektar osiguravateljskih usluga. Paketi putnih zdravstvenih osiguranja, osiguranja od nesretnog slučaja, odgovornosti i jamčevine, osiguranje imovine, automobila - lista je poduža.



"Već na početku poslovanja prepoznali smo osiguravajuća društva kao nužnog partnera za miran i siguran razvoj tvrtke. Croatia osiguranje do sada se pokazalo kao siguran i pouzdan partner, stoga vjerujemo da će tako biti i ubuduće, te nam olakšalo razvoj u svim segmentima", ističe Antonija Kolarić. 

U različitim fazama razvoja poslovanja imali su različite prepreke - uostalom, gdje ih nema - ali ističu i da su ih upravo fleksibilnost i svestranost održali "iznad vode" cijelo to vrijeme. 

"Sve smo prepreke savladali i uspješno nastavili dalje prema našem cilju, a to je razvoj tvrtke koji će našim suradnicima i djelatnicima osigurati uvjete za normalan život i ostanak u Hrvatskoj. Kako njima tako i njihovim obiteljima", poručuje Kolarić. 

Svi mali i srednji poduzetnici koji svoje poslovanje pouzdano žele osigurati na isti način kao Žuti mačak, to mogu učiniti u Croatia osiguranju. Osluškujući potrebe svojih korisnika već 130 godina, Croatia je kreirala paket osiguranja mPoduzetnik, namijenjen upravo poduzetnicima, u sklopu kojeg nudi osiguranje imovine, osiguranje od javne odgovornosti, odgovornosti prema djelatnicima i osiguranje od nezgode.  

Paket za poduzetnike mPoduzetnik jedini na tržištu obuhvaća osiguranje imovine i odgovornosti te osiguranje radnika od nezgode i dijeli se na dva paketa. Paket A obuhvaća rizike od požara, oluje, tuče, udara groma, izlijevanja vode iz vodovodnih i kanalizacijskih cijevi, poplava, bujica i visokih voda te drugih mogućih šteta izazvanih različitim nezgodama. Paket B, uz sve iz prvog paketa, osigurava od krađa, razbojstava te lomova stakla. Uz svaki paket moguće je ugovoriti javnu odgovornost prema trećim osobama i djelatnicima te se osigurati u slučaju nezgoda djelatnika. Moguće je ugovoriti i osiguranje zaslona mobitela bez ograničenja samo na novi mobitel ili mobitel određene marke. Sve dodatne informacije možete pronaći OVDJE.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
;