"Miočić ne dobiva priliku jer nije marketinški zanimljiv i ne zna kako postati"
NAKON što je definitivno Brock Lesnar otpao kao protivnik Danielu Cormieru u borbi za naslov teškaškog prvaka UFC-a, Stipe Miočić izdvojio se kao glavni kandidat za zamjenu legendarnoga kečera. Ali ni izbliza nije sigurno da će baš on imati priliku ponovno uzeti pojas koji je izgubio od Cormiera prošle godine.
Razlog toj neizvjesnosti, piše za MMA Junkie kolumnist USA Todaya Ben Fowkles, marketinška je neatraktivnost američkog borca hrvatskih korijena.
"Svaki put kad sam na rubu toga da mi bude žao načina na koji šikaniraju Stipu Miočića otkad je izgubio teškaški naslov, samo se sjetim svakog pokušaja da ga intervjuiram. On jednostavno nije zainteresiran za marketinšku stranu ovog sporta ni najmanje. Pristupa svakom odgovoru u svakom intervjuu kao da želi da sve što prije završi", piše Fowkles.
"Možda to ne bi bilo važno u nekom drugom sportu, ali u ovom je važno. Miočić je sjajan borac, statistički najdominantniji teškaški prvak UFC-a u povijesti (iako je ljestvica poprilično nisko), ali nije se ni pokušao pogurati. Zar je uopće čudno što ga ljudi koji su honorarno plaćeni ne žele za plesnog partnera?" pita se autor i zaključuje:
"Može se promijeniti, naravno. Nije nemoguće. Ali nisam uvjeren da mu je stalo, ni da bi znao odakle krenuti."
Zaista, Miočić je dosta aktivan na društvenim mrežama putem kojih pušta fanove u svoj svijet, ali sponzore za to nije briga. Oni ga žele i u jakim medijima, a njegov brz i ne previše razgovijetan govor te bezvoljnost u odgovaranju sigurno ne doprinose njegovoj popularnosti.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati