MOL i INA – s nogometnim navijačima i nogometašima u pobjedi i porazu

MOL i INA – s nogometnim navijačima i nogometašima u pobjedi i porazu

Foto: Mol-Ina

IAKO su i hrvatska i mađarska nogometna reprezentacija poražene u osmini finala, njihovi fanovi mogu biti zadovoljni učinkom svojih ljubimaca – jer  su obje momčadi zabilježile odlične početne uspjehe na Euru u Francuskoj. To zadovoljstvo svakako dijele i sponzori.
 
MOL je ove godine postao glavni sponzor mađarske reprezentacije, koja je naslijedila slavu Ferenca Puskasa koji je harao nogometnim terenima 50-tih godina prošlog stoljeća. INA, članica MOL grupe vjeran je generalni  sponzor Vatrenih još od 2013. godine i uvijek spremno ističe koliko je ponosna na uspjehe Modrića, Srne i ostalih nogometaša.
 
MOL također sponzorira i neke nogometne kupove u Slovačkoj i Češkoj, a prisutna je i izvan nogometa, točnije u hokeju na ledu. Tako su mađarski hokejaši na nedavno završenom Svjetskom prvenstvu u Rusiji nastupali sponzorirani MOL grupom.
 
Tekst se nastavlja ispod oglasa
 
 
MOL grupa organizirala je puno aktivnosti za svojih 26,000 zaposlenika. U lobbyu (glavni dio zgrade) MOLovog sjedišta odvio se  se photo contest (natjecanje tko će imati bolju fotku) zaposlenika koji se oblače u dresove svojih država. Skoro 2,000 zaposlenika iz četrdeset podružnica u dvadeset država se registriralo za "online" natjecanje u kojem su predviđali pobjednike u zamjenu za nagrade. Ogledala zgrade MOL - a  su ukrašena sloganima fanova (zaposlenika) napisana u više od deset jezika.
 
Zaposlenici MOL-a dolaze iz mnogih EU zemalja koji se trenutno natječu na Euru , kao što su Mađarska, Hrvatska, Slovačka, Austrija, Rumunjska, Italija, Češka, Engleska, Švedska i Njemačka.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara