Esport

Na naslovnici ESPN magazina prvi put u povijesti izlazi gamer

Na naslovnici ESPN magazina prvi put u povijesti izlazi gamer
Screenshot: YouTube

AKO ne znate tko je Tyler "Ninja" Blevins, pitajte bilo kojeg 12-godišnjaka. Bivši profesionalni Halo igrač, jedan od najboljih Fortnite igrača uopće te najveća gaming zvijezda na svijetu krasit će naslovnicu ESPN magazina i tako postati prvi gamer kojem je to pošlo za rukom. 

>Zašto ljudi ne mogu prestati igrati Fortnite?

>Gejmer skinuo Ronalda s trona i postao kralj društvenih mreža

Ninja je jedan od najutjecajnijih mladih ljudi na svijetu. Sve zahvaljujući vlastitim sposobnosti prepoznavanja trendova i  nevjerojatne vještine u videoigrama. Počeo je kao profesionalni Halo igrač u vrijeme kada su nagradni fondovi za turnire vrijedili nekoliko tisuća dolara. Počeo je streamati kada je Twitch još bio Justin.tv, reći će stariji, dobra stara vremena. Dok su svi igrali PlayerUnknown's Battlegrounds, one je među prvim popularnijim streamerima prešao na Fortnite Battle Royale. 

Zahvaljujući ponajviše mukotrpnom radu, ali i zabavnom karakteru i vještini u igri, Ninja je postao jedan od najvećih brendova u gaming industriji. Njegov stream s popularnim reperom Drakeom istovremeno je pratilo više od 600 tisuća ljudi čime je postavljen novi rekord. U posljednjih 30 dana Ninja ima 75 tisuća plaćenih pretplatnika, što mu donosi oko 260 tisuća dolara mjesečno. S ostalim prihodima od streama njegova zarada penje se i do pola milijuna dolara mjesečno. Postao je prvi streamer s 10 milijuna pratitelja na Twitchu. Ninja je toliko popularan da je na društvenim mrežama privukao više interakcija nego bilo koji sportaš na svijetu. 27-godišnjak je tako s trona skinuo Cristiana Ronalda, koji ima na desetke puta više pratitelja. Sve to Ninja postiže streamajući 12 sati dnevno, uz odlaske na evente i obaveze prema sponzorima. Ninja naime tvrdi, da što manje vremena provodiš streamajući, manje si bitan - i u pravu je.

Ninja će 21. rujna osvanuti na naslovnici ESPN magazina, jednog od najpopularnijih američkih sportskih magazina koji izlazi od 1998., i tako postati prvi gamer kojem je to pošlo za rukom. Radi se o posebnom gaming izdanju magazina u kojem će biti pokrivene različite teme iz svijeta gaminga i esporta. ESPN je u posljednjih nekoliko godina prešao dalek put. Nekada su komentatori ove velike sportske medijske kuće tvrdili kako esport nikada neće biti sport. Za koji dan, naslovnicu magazina krasit će im gamer, a već mjesecima imaju odličnu esport sekciju te emitiraju esport sadržaj na svojim kanalima. ESPN traži način za privući mlađu publiku i to je jasno. Međutim, Ninja na naslovnici znači nešto drugo. Predstavljanje esporta i gaminga kao ozbiljne industrije publici koja je to najčešće osporavala. Publici koja je odrasla uz sportske prijenose popularnih sportova na televiziji te još nije potpuno prihvatila digitalno doba. 

Ninja je danas jedan od najuspješnijih poduzetnika na vrlo kompetitivnom i brzorastućem tržištu. Uz to, jedan je od najboljih igrača Fortnitea, najpopularnije igre na svijetu koju igra oko 200 milijuna ljudi. I zvijezda je. Možda ne onim starijima, ali je mlađima. Kao što se odrastalo uz nogometne, košarkaške, skijaške ikone, danas se odrasta uz one digitalne. Ninja neće trajati vječno niti će Fortnite uvijek biti najpopularnija igra na svijetu. Ali zbog svega što je napravio, zasluženo će ući u povijest.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara