Ronaldova transvestitska "avantura" postala marketinška inspiracija u Brazilu

BRAZILSKOJ je javnosti dobro došla nedavna Ronaldova avantura s tri prostitutke, koje su se ispostavile preodjevenim muškarcima ili čak dvospolcima, kakvi haraju brazilskom seksualnom scenom.

Prvo se proizvođač kontaktnih leća Varilux pojavio s oglasom u kojima reklamira svoje leće porukom: "Da ne biste pobrkali Andrea s Andreijom, nosite leće Varilux".

Naime, osoba koja se Ronaldu pred motelom predstavila kao Andreia rođena je kao Andre, što je, pogodili ste, muško ime.

Uslijedio je jednako simpatičan oglas tvrtke Bombril, koja proizvodi čelične spužve. Njihova reklamna poruka glasi: "Ne kupujte mačka u vreći", što je također aluzija na Ronalda i njegovu kupovinu "neprovjerene robe" prilikom potrage za seksom.

U oglasu se pojavljuje mladi maneken Carlos Moreno, koji glumi Ronalda, između dvije osobe koje neodoljivo podsjećaju na transvestite, i upozorava javnost na "mačka u vreći".

Budući da Ronaldova anegdota sigurno neće biti ubrzo zaboravljena, željno očekujemo iduću šalu.

M.P./Totalsport
Foto: AFP

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara