Tri razloga zbog kojih UFC vrijedi poput Star Wars franšize
Foto: Getty Images/Guliver Image
PRODAJA UFC-a grupi investitora najveći je transfer u povijesti sporta. Ugledna MMA promocija prodana je za nevjerojatne 4 milijarde dolara. To je otprilike iznos na koji je procijenjena “Star Wars” franšiza, stoga ne čudi što su mnogi ostali iznenađeni svotom novca koju su u konačnici izvukli Dana White i braća Lorenzo i Frank Fertitta.
Za sve one koji su šokirani tim iznosom, ugledni borilački portal MMAJunkie je ponudio tri razloga zbog kojih je cijena UFC-a toliko visoka.
1. Prilika da kupite cijeli sport, a ne samo kompaniju
MMAJunkie navodi kako jedan prosječni NFL tim košta oko 2 milijarde dolara, ali da bez obzira na to koji kupite, vi i dalje posjedujete samo jedan od 32. S druge strane, kupnja UFC-a vam daje mogućnost da kontrolirate cijeli sport. Naravno da postoje i uvijek će postojati organizacije koje će pokušati konkurirati UFC-u. Tu prije svega mislimo na Bellator MMA, ali odavno je UFC pokazao kako je daleko najveći i najozbilniji igrač na ovom tržištu.
Dodatni plus je to što će vlasnike dočekati pripremljeni teren u kojem će, više – manje, moći sami raditi što god požele.
2. Pregršt kvalitetnog digitalnog sadržaja
Drugi razlog pronađen je u kvaliteti i kvantiteti digitalnog sadržaja na kojem UFC sigurno ne štedi sredstva. Danas se brojni fanovi upravo oslanjaju na ovu vrstu sadržaja doživljavajući UFC-ov Fight Pass kao svojevrsnu inačicu Netflixa za ljubitelje slobodne borbe. Ovo je dobar zalog za budućnost u kojoj će sportski fanovi biti sve udaljenijih tradicionalnih televizijskih modela.
Ovakav princip rada koji nam nudi nepresušne izvore digitalnih materijala je pravi mamac za oglašivače koji će s lakoćom pronaći svoje mjesto u nekom od njih.
3. Publika i globalni potencijal
MMAJunkie navodi kako je kupnja UFC-a poput preuzimanja totalne kontrole nad značajnim milenijskim tržištem, dobrim dijelom i zbog relativno mlade publike koja je sklonija prihvaćanju promjena za razliku od fanova nekih tradicionalnijih sportova. Samim time postoji jedan veliki potencijal za dodatni globalni rast, a to je novim vlasnicima posebno zanimljiva stavka, jer bi njihovi kineski partneri mogli proširiti promociju na još uvijek nedovoljno istraženo azijsko tržište.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati