Ako imamo stare MIG-ove, koji i reparirani dobro obavljaju posao, čemu novi Audiji za Vladu i ministre?

Foto: Tomislav Miletić/Pixsell, Index, Hina

"AKO IMAMO stare MIG-ove, koji i reparirani dobro obavljaju posao, čemu novi Audiji za Vladu i ministre?", komentar je s društvenih mreža koji se proširio Hrvatskom. Naime, ministar obrane Ante Kotromanović načelnik Glavnog stožera OS RH, general zbora Drago Lovrić te zapovjednik Hrvatskog ratnog zrakoplovstva i protuzračne obrane (HRZ i PZO) general-bojnik Dražen Šćuri pokušali su danas na konferenciji za novinare objasniti kako reparirani MIG-ov koji su odavno trebali biti povučeni još uvijek dobro obavljaju taj posao!?

Ministri strepe zbog pilota i sigurnosti građana

"Strepimo već tri godine od ovakvih ishoda zbog sredstava kakva imamo", rekao je danas Kotromanović pohvalivši pilota i njegovu prisebnost. Prema riječima Kotromanovića Hrvatska je zbog financijske situacije bila prisiljena produžiti životni vijek MIG-ova zbog zaštite zračnog prostora i obveza prema NATO-u.  

"Novi borbeni avioni koštali bi od 600 do 800 milijuna kuna. Suradnja s ostalima do 300 milijuna kuna", rekli su danas čelnici vojske i ministar Kotromanović.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Sigurnost ministara na prvom mjestu!

S druge strane Državni ured za središnju javnu nabavu prošle je godine nabavio 1742 vozila ukupne procijenjene vrijednosti 265,5 milijuna kuna. Godinu dana kasnije, u svibnju ove godine govorilo se o dodatnoj nabavi 240 vozila za 61,8 milijuna kuna.

Ministri u Vladi često govore kako nabavkom novih automobila štede te da je riječ o sigurnosti. No pitamo se, ako već reparirani MIG-ovi mogu letjeti, zašto onda se ne repariraju službena vozila za Vladu? Bili bi savršeno sigurni.

Ili možda ipak ne bi?

 

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara