Coca Cola više nije najvrjednija robna marka: Prestigli je Apple i Google

Foto: Apple 

AMERIČKA tvrtka Coca-Cola nije više najvrjedniji svjetski brend, nakon što na tu poziciju probio proizvođač iPhonea i iPada tvrtka Apple.

To je prvi put da ovaj proizvođač bezalkoholnih pića nije uspio zauzeti prvo mjesto na listi "100 najmoćnijih brendova svijeta", koju od 2000. godine sastavlja konzultantska tvrtka Interbrand.
 
U stvari, Coca-Cola je u ovoj godini pala za dvije pozicije, izgubivši i od tvrtke Google, koja se probila na drugo mjesto liste.
 
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Prema procjenama Interbranda, vrijednost marke Apple je 98,31 milijardu dolara, što je rast od 28 posto u odnosu na prošlu godinu, dok je vrijednost marke Google  93,29 milijardi dolara.
 
Vrijednost marke Coca-Cola je prema njihovoj procjeni 79,2 milijarde dolara.
 
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara