Dogovorena suradnja: Hrvatski Telekom šalje 640 zaposlenika u Ericsson Nikola Tesla

Foto: Ericsson

HRVATSKI TELEKOM je s Ericssonom potpisao ugovor kojima se regulira pružanje usluga izgradnje i održavanja telekomunikacijske infrastrukture na razdoblje od 5 godina. Istovremeno je potpisan i ugovor o prijenosu HT-ove tehnološke jedinice za izgradnju i održavanje u kojoj se trenutno obavljaju navedeni poslovi, a koje će od 1.rujna za HT obavljati Ericsson, jedna od najjačih svjetskih kompanija u tom području, objavljeno je danas iz Ericssona NT.

640 radnika prelazi u novoosnovanu tvrtku

640 zaposlenika koji rade na navedenim poslovima prijeći će iz Hrvatskog Telekoma u novoosnovanu kompaniju kćer Ericssona Nikole Tesle, člana globalne grupacije Ericsson, pod imenom Ericsson Nikola Tesla Servisi d.o.o..

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Petogodišnji ugovor za pružanje usluga izgradnje i održavanja telekomunikacijske infrastrukture obuhvaća poslove planiranja i izgradnje fiksne i mobilne mreže, održavanje telekomunikacijske infrastrukture, nadzor telekom mreže, terensko održavanje aktivne pristupne mreže i pasivne mreže.

Optimizacija troškova vezanih za izgradnju i održavanje infrastrukture

"Hrvatski Telekom ovim poslom namjerava povećati kvalitetu infrastrukture te istodobno optimizirati troškove vezane za izgradnju i održavanje fiksne i mobilne mreže. Izabrali smo kvalitetnog i pouzdanog partnera koji će na najvišem nivou i uz optimalne troškove povećati kvalitetu naših elektroničko komunikacijskih mreža. Ove važne poslove povjerili smo kompaniji koja je u tome svjetski lider, kako bi se mi u svom poslovanju mogli fokusirati na napredne i inovativne usluge za naše korisnike“, izjavio je predsjednik Uprave Hrvatskog Telekoma, Davor Tomašković.

Jean-Claude Geha, potpredsjednik i rukovoditelj upravljanih usluga u Ericssonu, izjavio je: “Šireći naš odnos s Hrvatskim Telekomom i Deutsche Telekom Grupom, koristit ćemo naša iskustva stečena kroz više od 15 godina u upravljanim uslugama za telekom operatore kako bismo poboljšali iskustva krajnjih korisnika i optimizirali troškove upravljanja mrežom. Uštedom na vremenu i resursima, Hrvatski Telekom će moći povećati svoje investicije u inovacije, prodaju i upravljanje odnosima s kupcima.“
 

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara