Estonci znaju što je loš marketing: Pilule za mršavljenje reklamirali slikom gladnih zatvorenika naci logora

Foto: AdIndex.ru

U ESTONIJI se još nije stišala bura oko nedavnog medijskog incidenta kada je energetska kompanija GasTerm reklamirala svoje usluge plinskog grijanja fotografijom ulazne kapije koncentracijskog logora Auschwitz, a već je došlo do novog takvog, a možda čak i morbidnijeg oglasa.

Ovog puta je u estonskom listu Eesti Ekspress objavljena reklama za pilule za mršavljenje, koja sugerira kako će korisnici tih pilula ubrzo imati "sjajna vitka tijela", poput izgladnjelih zatvorenika koncentracijskog kampa u Buchenwaldu.

Šokantnu fotografiju izmučenih ljudi-kostura prati morbidni slogan "Jedan, dva, tri... Pilule za mršavljenje doktora Mengela napravit će čuda za vas". A na dnu fotografije stoji po(r)uka: "U Buchenwaldu nije bilo debelih ljudi".

Zar je vama Anđeo smrti zabavan?

I tako su marketinški stručnjaci konstatirali kako bi bilo baš zgodno privući korisnike motivima koncentracijskog logora Buchenwald i ozloglašenog doktora Mengelea, koji je zbog svojih monstruoznih pokusa na ljudima bio prozvan "Anđelom smrti". Jasno, oglas je valjda bio smiješan samo njima, a u javnosti je izazvao zgražanje.

Zamjenik gradonačelnika Talina bio je prvi koji je reagirao. "Da li vi, cijenjeni urednici Eesti Ekspressa, znate da je u Buchenwaldu mučeno preko 56 tisuća ljudi? I znate li da je Mengele radio stravične eksperimente nad židovima? Usput budi rečeno, to nije radio u Buchenwaldu, već u Auschwitzu. Da je osobno birao zatvorenike koji su pristizali i da je osobno njih 40.000 poslao u plinske komore. Zar je vama to zabavno?", upitao je šokirani Mihail Kolvart, prenosi RT.

Ovo ne samo da prelazi granicu dobrog ukusa, već je znak da naše društvo ima problema


Predsjednica židovske zajednice Estonije, Alla Yacobson, osudila je ljude koji su spremni šaliti se s Holokaustom i koristiti ga za "zgodne marketinške fraze". "Cinične šale o Holokaustu ilustrirane na fotografiji zatvorenika koncentracijskog kampa ne samo da prelaze granice dobrog ukusa, već su i jasan dokaz da naše društvo ima velikih problema s moralnim i etičkim vrijednostima", kazala je za list Posttimees.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara