Europska komisija pokrenula kampanju za jačanje svijesti potrošača: "Potrošači moraju znati koja prava imaju"

Foto: Guliver image/Getty images

DJELOVANJE koja Europska unija zadnjih godinu dana provodi u cilju jačanja potrošačkih prava imaju pozitivan učinak na povjerenje potrošača, što je ključan čimbenik u gospodarskom oporavku Europe. Zbog toga je Europska komisija danas pokrenula kampanju za potrošače kojom se građane obavještava o njihovim potrošačkim pravima prema zakonodavstvu EU-a te ih se upućuje na mjesta na kojima mogu dobiti savjete i pomoć ako imaju pitanja ili problema.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Potpredsjednica Viviane Reding izjavila je: "Ako su poduzeća motor europskog gospodarstva, onda su potrošači ti koji njime upravljaju. Potrošači koji imaju povjerenje u tržište te smatraju da imaju utjecaja i da se s njima pravedno postupa mogu unutarnje tržište EU-a prebaciti u višu brzinu - a upravo to je potrebno europskom gospodarstvu tijekom njegova oporavka od financijske krize."

Povjerenik Neven Mimica dodao je: "Svrha Europskog dana zaštite potrošača jest pomoći potrošačima da spoznaju svoj utjecaj, omogućiti im da bolje upoznaju svoja prava te ih potaknuti da ih u potpunosti iskoriste u praksi."

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara