HT joj "uvalio" paket, ona ga odmah vratila: Mjesecima joj slali račune za usluge koje nije ni tražila, ni koristila!

Foto: Hrvatski Telekom

JEDAN od čitatelja Indexa javio se u našu redakciju s pritužbom na Hrvatski Telekom i njihovo "slanje MAX 3M paketa po kućama, bez da obavijeste vlasnika i bez njegovog odobrenja". Na ovakvo samovoljno "uvaljivanje" raznih paketa usluga "po kućama" u posljednje vrijeme se žale mnogi korisnici, a u HT-u pojašnjavaju kako u roku od 7 radnih dana svaki korisnik ima pravo odustati od ponuđenih im usluga.

"To se dogodilo mojoj mami u Topuskom u mjesecu svibnju. I do dana današnjeg uredno su slali račune kao da koristi njihove usluge, a ona ga je odmah čim je došao vratila sa povratnicom i kratkim dopisom da ne želi njihove usluge. Dana 9. kolovoza iz T-com-a su se pismenim putem ispričali, ali i dalje šalju račune kao da mama koristi MAX 3M. Na bezbroj mojih razgovora sa njihovim agentima na broju 08009000, oni ni sami jadni ne znaju što da mi odgovore. Samo, ovo nije pojedinačni slučaj i koliko sam primijetio ciljano idu na penzionere, koji to uredno plaćaju, a uopće ne koriste te usluge", požalio nam se prije nekoliko dana Indexov čitatelj.

U Hrvatskom telekomu smo odlučili potražiti pojašnjenje ovog slučaja:

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Provjerom je utvrđeno kako je sredinom travnja ove godine putem indirektne prodaje korisnici prodana MAXtv i MAX 3M usluga. Tijekom lipnja smo zaprimili pisani prigovor korisnice u kojem nas je obavijestila kako joj MAXtv usluga nije potrebna te da je vratila isporučenu opremu. Nakon što je korisnica dostavila potrebnu dokumentaciju, izvršeno je trajno isključenje navedenih usluga te povratak na prijašnje stanje. Tom prilikom je izvršeno i financijsko odobrenje, odnosno korekcija računa za svibanj i lipanj. Nažalost, usluge nisu u potpunosti bile isključene te su se greškom kreirali računi za mjesec srpanj i kolovoz.

Dana 9. rujna zaprimljen je usmeni prigovor po kojem su utvrđene navedene nepravilnosti i koje su u ovom trenutku u potpunosti riješene. Kolege iz Službe za korisnike su u međuvremenu kontaktirali gospodina koji Vam se javio dopisom kako bi se ispričali zbog situacije koja se dogodila. I ovim putem se još jednom ispričavamo te iskreno žalimo radi svih neugodnosti koje su se dogodile u slučaju navedene korisnice.

Općenito, prodaja putem telefona uobičajena je u mnogim uslužnim djelatnostima, pa tako i u našoj kompaniji, i prvenstveno služi kako bi korisnici bez čekanja i izlaska iz svog doma mogli doći do određenih usluga. Kod sklapanja ugovora na daljinu, pa tako i teleprodajom, Zakonom o zaštiti potrošača propisan je rok tijekom kojega korisnik ima pravo, a da za to ne navede nikakav razlog, odustati od zatražene usluge ili promjene. Korisnici, dakle, imaju rok od 7 radnih dana od dana primitka obavijesti o zatraženoj promjeni ili nadopuni određene usluge ili primitka određenog paketa opreme, odustati od zatražene usluge", pojašnjavaju iz HT-a.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara