Lorencin i šef HTZ-a ovaj projekt su nazvali "Big idea" i još uvijek tvrde: "Full of life" je originalno

Lorencin i šef HTZ-a ovaj projekt su nazvali "Big idea" i još uvijek tvrde: "Full of life" je originalno

Foto: HTZ, Hina

HRVATSKA TURISTIČKA ZAJEDNICA pokušala je još jednom pojasniti zašto je odabran slogan "Croatia, full of life" i zašto ga smatraju originalnim. Podsjetimo samo da su ovaj veliki makeover hrvatskog turizma ministar turizma Darko Lorencin i direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Ratomir Ivičić predstavili kao "Veliku ideju" ili "Big Idea", koja će koja će sadržavati jedinstvenu promotivnu poruku, odnosno najvažniji razlog koji će motivirati gosta da posjeti upravo Hrvatsku.

> HTZ platio 2,8 milijuna kuna za slogan kojeg koriste Chevrolet, Mitsubishi, američki kasino...

HTZ u priopćenju kaže i kako su prije samog odabira i konačne odluke o odabiru koncepta poduzete sve radnje i provjere kako bi se zaštitio interes Hrvatske turističke zajednice kao naručitelja.

Dalje tvrde kako je utvrđeno da navedeni koncept u ovom trenutku ne koristi niti jedna nacionalna turistička organizacija država konkurenata. Također, dodaju da njegovo korištenje u drugim granama, koje ni u kojem slučaju nisu konkurentne ili u određenim kampanjama nekih proizvoda koji se ne mogu uspoređivati s nacionalnim turističkim proizvodom, ne ugrožava njegovu originalnost korištenja upravo u segmentu kojim se bavi Hrvatska turistička zajednica.

Ponuditelj dužan nadoknaditi štetu

Dodaju i da je tenderom određeno kako je ponuditelj Hrvatskoj turističkoj zajednici dužan nadoknaditi svu štetu koja bi proizlazila iz zaštite intelektualnog vlasništva trećih osoba.

"Originalnost ovog koncepta je upravo u prijedlogu njegove primjene i ideji da se takva jednostavna poruka iskoristi u odnosu na jednu nacionalnu turističku destinaciju Europe.", poručuju iz HTZ-a te ponavljaju da je konačnu odluku o odabiru krovnog komunikacijskog koncepta "Croatia, full of life" donijelo Turističko vijeće Hrvatske turističke zajednice jednoglasnom odlukom i to na prijedlog Povjerenstva za odabir koncepta koje je također jednoglasnom odlukom odabrani koncept ocijenilo kao najboljim.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Direktor HTZ-a: Slogan "Croatia, full of life" nije korišten u promotivne turističke svrhe na nacionalnoj razini neke turističke destinacije

"Živimo u 21. stoljeću te je gotovo nemoguće pronaći slogan ili složenicu koja nije negdje korištena u svrhu promocije. Činjenica je da slogan "Croatia, full of life" nije korišten u promotivne turističke svrhe na nacionalnoj razini neke turističke destinacije pa tako nema nikakvih zapreka da ga mi koristimo. Hrvatska turistička zajednica poduzela je sve aktivnosti da se slogan zaštiti. Također, napominjemo da i Hrvatska turistička zajednica može kao intelektualno vlasništvo zaštititi samo koncept kojim promoviramo proizvod kojeg nudimo, a to je turizam", rekao je direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić.

Koristi se i u turizmu

No, podsjetimo, slogan "Full of life" osim što je popularan među proizvođačima automobila, korišten je i za promociju turizma. Njime se reklamira turistička zajednica kanadske provincije British Columbia.  Slogan "Full of life" prigrlio je i američki hotel i kasino Mohegan Sun. Ovaj slogan je Mohegan Sun javnosti predstavio u listopadu prošle godine. Kampanju "Full of life" za Mohegan izradila je njujorška agencija Taxi Inc.

Lorencin: Originalni smo!

"Imamo originalnost u novom sloganu, jer ključnu riječ life/život, u svojim sloganima ne koristi ni jedna turistička zemlja," rekao je tijekom predstavljanja novog turističkog slogana Hrvatske ministar Darko Lorencin.

No, osim drugih zemalja, čak i Srbi su svoju turističku ponudu nudili sloganom u kojem se nalazi riječ život ili life: "Život u ritmu kucanja srca" (Life in the Rhythm of the Heartbeat). Također, u SAD-u Utah goste poziva na "Uzvišeni život" (Life Elevated), a Nebraska na "Dobar život" (Good Life). Iowa pak nudi "Polja mogućnosti koja mijenjaju život" (Life Changing; Fields of Opportunity), dok se Main diči "Životom kakav bi trebao biti" (It Must Be Maine; The Way Life Should Be).

Očito je da je riječ, za koju ministar naglašava da daje originalnost našem sloganu, sve, samo originalna ne.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara